Forslag til sol, varme og sjø fra BOG eller MEX med CT.

Tråd i 'Reisemål' startet av Satyv, 10. sept 2019.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har pr. i dag CT til Sri Lanka i oktober. (TG/SQ C) men er lysten på LH F og ser at det bør være ganske enkelt å få til det til BOG eller MEX. Jeg har aldri vært i mellom/sør amerika og kun på Cuba i karibien. Noen som har noen gode forslag til hvor vi kan dra?

    Min samboer har egentlig bare krav til sol, strand og sommertemperatur, vi ønsker gjerne at det skal være billig også, så USA utgår. :)
     
  2. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fløy med LH til Bogota og tilbrakte noen dager både i Cartagena og San Andres i sommer. Begge kan nåes fra BOG. Ellers så er det vel en del karibiske hav destinasjoner som er innen kort rekkevidde.
     
    Satyv liker dette
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, finner ikke noe fly på Awardfares, men United viser endel. Øya ser veldig fin ut, men jeg leste at man burde unngå oktober på grunn av regn! Det gjelder kanskje hele karibien i oktober er jeg redd.
     
  4. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Cancun-området er jo en mulighet i Mexico, gir også mulighet for hjemtur med Turkish i nye biz på deamliner...
     
    Satyv liker dette
  5. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Aruba / Curacao / Bonaire i Karibien er kanskje deres best bet. Ligger utenfor orkan-belte og har tørrest klima i Karibien. 2 timer fra BOG.
     
    Satyv and RoadKing like this.
  6. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Ja kan stemme. Jeg booket billett til Cartagena og San Andres utenom CT, grisebillige billetter med Avianca og Vivaair. Litt usikker på klimaet i oktober.
     
    Satyv liker dette
  7. LL_Air

    LL_Air Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    18
    Vi var på Jamaica i slutten av oktober 2012 og ble truffet av orkanen Sandy. Fikk opplyst om at august-september egentlig var orkansesong og at det var litt spesielt med orkan så sent i oktober. De siste tids værendringer gjør vel til at orkansesongen er utvidet.

    Ellers er det mye fint på Jamaica med flyt til MBJ eller øyene rundt. Finnes mye connection via PTY.
     

Del denne siden