Etter en del frem og tilbake så har jeg funnet ut at jeg vil slippe inn i Thailand i høst om jeg reiser. Derfor bestemte jeg meg for å booke til Bangkok, og fant tilsvarende reise som før til Bangkok. Så i dag når jeg skulle sjekke bookingen så så jeg at det sisste segmentet mellom Kristiansand og Oslo var tatt vekk, slik at reisen kun ender i Oslo. Jeg har kvittering fra booking på mail at bookingen er tur retur kristiansand, og at jeg til og med hadde valgt seter for alle flyvningene på reisen. Derfor lurer jeg på om jeg må ringe inn i morgen og spørre dem om de har fjernet det sisste segmentet, eller om det er en bug i systemet deres? Har noen av dere noe erfaring angående dette?
Hvis et annet flyselskap er involvert i bookingen, vil jeg ha hentet opp bookingen i et dette flyselskapets app/webside og se hva som dukker opp.
Jeg har en lignende sak (hjelper ikke deg, @Kaffen men kanskje noen har en ide): Lufthansa har kansellert returen SBZ-MUC-TRD (LH/LH) i oktober. I går fikk jeg ombooket til SBZ-VIE-CPH-TRD (OS/OS/SK). Alt var greit og bestillingen dukket opp hos Lufthansa og SAS - men uten billettnummer for denne returreisen. I dag dukket billettnummeret opp, men siste leg med SAS, CPH-TRD forsvant. Kan det være et problem ifbm. at SAS bytter allianse? Flyvningen slutter nå i CPH, uansett om jeg sjekker hos Lufthansa eller SAS. Eller tar det bare mer tid før siste delen med SAS blir ferdig billettert? Jeg har det ikke så travel ennå, men lurer på, hva som skjer.