Hei, Jeg tenkte å spandere på meg selv en bonus opptjenings tur til påsken hos SQ og ser flere skryter av 200% opptjening selv under early bird kampanjen. Men på sidene deres står det 125% på alle biz billetter. Er det noe jeg har fått med meg her?
Slenger meg litt på denne da jeg på en måte er ute i samme ærend.Har bestemt meg for en tur med SQ mot høsten engang og vurderer i den sammenheng i tillegg til den uken jeg må være i New Zealand å ta en svipptur via feks Sydney på tilbaketuren. Da dukker det opp en sq flight, operated by Air New Zealand. Er det noen som vet om opptjeningen vil være lik her?
Air New Zealand har samme opptjening som SQ i Biz. Om du googler «SAS Partner Air New Zealand» eller hvilket som helst annet selskap, finner du oversikt over hvor mye opptjeningen er hos de forskjellige selskaper. Inn til Eurobonus. C
Virgin kjører også codeshare med Virgin på noen ruter, som vel ikke gir EBP... Edit: mente selvsagt SQ flight(codeshare) på Virgin metall... (Bla CHC-MEL)
Virgin i codeshare med seg selv gir nok ingen poeng nei Fløy selv en SQ flight i 2015 på Virgin metall. Ingen opptjening. Samme da jeg fløy Air NZ flight på Fiji Airways. Ingen opptjening.