Det er i grunnen en ganske komplisert og utspekulert plan å først skaffe seg en milion eurobonuspoeng, for så å få gratis flyvninger i privatfly for å kunne hooke opp med en sugardaddy/mommy alt etter preferanse.
For en ung mand som dig er det vel bare en bytur mindre. Kom frisk.... Det er sjovt når man læser sådan et rejsebrev igennem. Sådan noget som dette er jo bare helt naturligt.
Om hu flyr privatfly mellom London og Zurich og bor på hotell i Zurich for å så komme seg til Basel fordi "hotellene der er for dårlig" så tror jeg f... meg ikke hu trenger å være så skrekkelig sprek for at det skal være en god ide...
Grei tur med Easyjet tross alt, men ser at man fort blir mijøskadet av privatjet når man hele tiden synes det er for mange folk rundt omkring
Jeg ser for meg at det aller beste med en slik tur er at man endelig får komplettert flightdiarys hån mot den vanlige mann. Dette har plaget meg i lang tid..
Tøft.. Har sett at det ofte står privatjets her, men jeg klarer ikke helt å forstå hvem som bor her nede som trenger noe slikt...
Noen ide om hvorfor MyFlightRadar24 (som det vel er nå) kun henter siste par måneders flights fra Tripit? Jeg har jo 84 trips der, siden juni 2011.