Hadde det enda vært så vel...Strandet i Frankfurt pga dårlig vær i går og med en haug med andre Lufthansamaskiner i samme situasjon, blir man som statusløs å regne når man skal ha hotell og ny flight. Gårsdagens Pursher kunne navnet på alle 10 i business, uten jukselapp ;-)
God morgen fra hovedstaden! Nå er det bare sjarmøretappen igjen før det er ferie. Det gledes! Snart helg!
God morgen fra Vestlandet. Grått vær, men god kaffe. Snart en tur til hovedstaden for helgen, denne gang med Norwegian. Satser på bedre vær på Østlandet
Smågrått og 12 grader i skinnvestbyen. Bare en tur i neste uke til Brussel, så er det ferie. Allerede begynt den mentale nedtrappingen. Ja til Brussel altså...
God morgon frå omtrent midt på Vestlandet. Også her er det overskya, men regnet held seg foreløpig vekke. Her er det framleis ein månad til eg tek ut sommarferie. Tok ikkje innover meg konsekvensane av at eg let resten av kontoret ta ferie, hadde store planar for alt eg kunne få gjort desse vekene men tida går stort sett med til å svara på telefonar. Ha ein fin dag!
God morgen fra gullstua på OSL. Første tur som EBG, og alt går som smurt så langt. Feil EB-status på boardingpasset, men det ble fikset med en gang. Da venter Italia!
G'ættmiddag fra bartebyen. Sola har kommet fram og det er antydning til sommer, dersom temperaturen hadde steget med en 5-10 grader.... Fraktejobb til hytta etter jobb...deretter pils. Ha en nyyydelig fredag
God ettermiddag fra Bellevue! Da har jeg lagt inn kontorårene og ser fram til to uker ferie. Nå er det bare å varme opp Satay-sausen, jenter. Auckland, here I come!
En av de beste kabin-presentasjonene jeg har sett, hos noe flyselskap. Well done SAS! link (videoen har geografisk målgruppe satt og vil muligens ikke vises utenfor Norge).
Første tur i Cafeloungen på Værnes. Ikke akkurat noe å rope hurra for, det er ei heller den spennende turen TRD - OSL - TRD, men heisann!