I alle fall temmelig nær … Vet jeg har sagt det før… vår første vinter I Brumunddal var et sjokk! Snø I 6 mnd og 4 dager ...
God morgen / formiddag fra Larvik! Fortsatt hjemmekontor så ikke noe nytt der. Men ute skinner solen og det ser ut til å bli en fin ettermiddag. Litt mye vind bare .. Har bestilt to Lego-sett (Empire Statue building og Land Rover Defender) som kom i går kveld så da er noe av helgen dekket =) https://www.lego.com/nb-no/product/empire-state-building-21046 https://www.lego.com/nb-no/product/land-rover-defender-42110 I tillegg har jeg kjøpt Big Ben på Finn.no som kanskje kommer i dag. https://www.lego.com/nb-no/product/big-ben-10253 Noen som vet om Tallinn er åpen om dagen? CT er nesten klar og det klør etter å bestille en tur med ANA F til HNL.
Nok en overraskende travel dag fra hjemmekontoret i hovedstaden. I likhet med mange her har jeg fått abstinenser så det er booket turer i sommer til Hong Kong og Italia (!), høstferie til østkysten av USA og vinterferien er booket både til USA og Hong Kong så får jeg se hva vi ender opp med å gjøre. Alt dette kan umulig kanselleres?
God fredag frå kvite og solbadande Sunnfjord. Velkommen ut i det fri, @Eddie47! Er det fleire her som har problem med å få booke om EB-billettar? SAS har omsider sluppe billettane eg vil ha heim i sommar, men eg får beskjed om EDB-trøbbel når eg går inn på reservasjonen og trykker på booke om. Det går i stå rett før eg skal velge om det er ut- eller heimreisa eg skal booke om. Snakk om frustrasjon.
Fungerer fint her. Har du fått SAS kundeservice til å gjøre endringer på bookingen din tidligere, enten via tlf eller EBG/D mail? Har opplevd samme problem som du beskriver på flere bookinger hvor SAS har vært inne og endret
Nei, SAS har aldri vore inne og endra. Får prøve meir. Tusen takk for hjelp! Edit: Der var setene tatt, so då får vi berre vente på neste anledning. Småsurt.
Kjøpte for flere tusen på meny.no og fikk smuler I Trumf … I dag skal vi på Kiwi og få skikkelig med med Trumf …. plutselig lyser det opp! Dessuten har mor sagt at hun ikke vil fly mer … etter Bali turen. Da blir det mer EB-poeng til meg og mine CTer .. Egotripper er sterkt ubdervurdert!
God dag fra Grenland. Alt i heimen er nå vaska ned, fått unna helgehandling. Klar for biffaften med et koronafritt vennepar. Blir å spille Risk brettspill. "Spillet der du erobrer verden", så får vi se om vennskapet holder når jeg kverker alle som står i veien for mitt verdensherredømme..mohaha
God ettermiddag, ferdig med tur i skogen og klar for å fortsette noen timer med hjemmekontor. Meget positivt å sjekke LH appen i dag, HND-FRA som feilaktig ble kreditert Eurobonuskontoen er nå inne på Miles&More. Regnestykket for 2020 så langt viser da 122867 poeng og godt foran snittet jeg trenger pr mnd for å klare HON før nyttår. Men, det ser jo veldig trist ut framover med tanke på reiser så tror det skal holde hardt. April ser ut for å bli på landjorda. Ha en strålende helg folkens
God kveld fra Sandefjord! Her idag har jeg ikke gjort så mye. Lest meg litt opp på jernbaner i Norge samt prosjekter Bane Bor driver med også har jeg lest litt: "Le tour du monde en quatre-vingts jours" av Jules Verne på orginalspråket Så ha en god kveld også ønsker jeg som flere her @Eddie47 velkommen ut av fangenskapet! Også får folk holde seg friske og en god bedring til dere som desverre ikke er der enda