Grusomt tidlig en fredag morgen. Godværet velter inn over landet (ihvertfall sør for Salten) og vi skal på tur. Ikke hvor som helst heller, men til Trivelige Trøndelag, fine dager i fjærastein og kveldskos med hvitvin og reker. praktfull helg alle sammen
Kan melde at Avinor benytter Amerikansk standard for tid man bruker på å gå. De 30 mtr fra tavla ved siden av oppgis av Avinor å ta 3 minutter å gå.
SAS fornekter seg ikke, selv i en tid da 99% av verdens flymaskiner står på bakken greier man å få forsinkelse på dagens første avgang
God morgen FRA trøndelag - nærmere bestemt Trondheim Ser fram til bobler og prat ikveld - været er på sin beste side. Litt jobb først - må dessverre hjem til sykt barn straks, men setter ingen stopper for kvelden. Ha en strålende fredag
God morgen fra Norges tredje største by/aller største bygd! Her er det litt hjemmekontor fra morgenen av, så litt bortekontor, så er det helg en eller annen gang etter lunsj tenker jeg. Ha en fantastisk flott helg alle sammen! Velkommen skal du være! Du kommer kanskje en tur på Fly & øl a.k.a. Planes & Champagnes da eller?
Gjør dessverre ikke det. Vi skal ut til kysten og hente en motor før stengetid, det er 4 timer fra Trondheim. Så denne gang blir det nok ikke.
God morgen! Det er ikkje det minste flaut å innrømme det; eg måtte gråte ein skvett når eg kom meg i lufta igjen i dag tidleg. Tre månader med fly-tørke, og så løsna det. Herlig! Og så sit eg her og må nesten grine igjen (over at det skal vere så vanskelig å kjøpe seg eit glas vin på Flesland om morgonen). Ha ein fin dag alle sammen!
Godt å se en god-morgen tråd der flere er ute og reiser, om enn noen korte innenriksturer. Det er helg om noen timer, og sommerferie om noen uker
God morgen fra Viken. Nok en solfylt dag med Covid 19 gnål, amputert helg, men heldigvis har vi hele søndagen, til å stelle hus og hage, aktiviteter med barn og voksne, tur til stranden, BBQ? Ville heller ha sittet på et fly nordover, satser på en herlig aften, for IF crew, til neste lokal tur ved Sumo Solli. Ha en super god helg.
God morgen fra stua, med utsikt over Trondheim! Byggmax har levert materiale, men hadde glemt å sende med de 2300 skruer som var del av bestillingen. De skal visstnok ettersendes i dag. Upraktisk. I prosjekt "teenage boss" har ingenting skjedd enda. Greit nok at de har frist i august, men når oppgaven er "lag en turplan" med klar beskjed om at det ikke blir tur dersom det ikke dukker opp en plan, så ville jeg personlig vært motivert til å få ut fingeren ganske kjapp. Men men, jeg er da ikke en ungdom. Uansett, denne dagen skal ikke tas med storm, men med ro. Akuratt som alle dager frem til jeg får besøke St Olavs, noe som jeg håper er snart. Ha en flott dag alle sammen!
God morgen fra kontoret. Deilig sommervær i hovedstadsområdet i dag. Lover godt for besøk fra @runese med frue i dag. Litt middag og litt drinker, og planlegging av tur til Tokyo i november. (Ja, vi planlegger fortsatt for tur, selv om det er mulig at vi ikke får reise) Nå er det jammen straks helg! Skulle egentlig vært på Farris bad med jobben denne helgen. Det ble det ikke noe av. Får kose oss hjemme i stedet.