God morgen fra kontoret i hovedstaden! Tidlig på'n i dag etter å ha levert bil på verksted for bytte av frontrute etter at en lastebil mistet en stein fra lasset på E18. Håper de tar Amex I dag skal grillen fyres...igjen... og det blir noe godt i glasset. Burde jo ha vært på Fly & Øl i Trøndelag, men det får bli neste gang. Kanskje mulig med et besøk på Sumo snart
God morgon frå inst i Førdefjorden. Her skin som alltid sola, alle er blide og fornøgde, fuglane kvittrar og Grigs "Morgonstemning" kan høyrast i bakgrunnen. I alle fall nesten. Det var kjekt å få sjå kondensstriper over himmelen ved avlevering i barnehagen i dag. Eit kjærkoment syn. Flya frå Russland og Midtausten til Karibien har vi ikkje sett mykje til dei siste månadane. Dessverre vert det ikkje nokon tur attende til mitt kjære Trondheim denne helga, men når ikkje Sunnfjordingen kjem til Trøndelag kjem heldigvis Trøndelag til Sunnfjordingen. God trøndelagstur til alle som skal. Rai rai!
God morgen fra Romsdalen! Strålende solskinn og temperatur over 20 grader, nå begynner vi å snakke. Arbeidsmoralen er på hell, men må vel holde ut til lunsj i hvert fall. Etter gårsdagen er kjøleskapene fylt med godsaker som kan konsumeres i finværet. Så i dag blir det grilling og øl... kanskje noen bobler på kvelden også? (Skulle forresten vært TTT på polet også ) Aller helst skulle en jo vært i Trøndelag denne helgen, men tiden strekker ikke til dessverre. Regner med dere som har tatt turen/er der drikker litt bobler for oss andre
Morn fra Porsgrunn. Tjuvstarta helga i går kveld. Venner på terrassebesøk i deilig sommertemperatur, gjør at man fort blir revet med. T-1 første av tre langfrier. Risør hotell venter i morra.
God formiddag. Et par timer til med jobbing, så er det avgang fra OSL til denne lille byen der oppe i midtnorge et sted, er det Tronhjæm den heter? Er ikke sikker, men regner med at SAS bringer med trygt nesten frem, og at en buss ordner resten. Det går rykter om at der skal nytes både mat og drikke der i helgen.
Eh, det er vel tigerstaden som er den største bygda i landet? Du har vel ikkje tjuvstarta kvelden og vorte forvirra av boblevatn?
Om det ikkje løyser seg, så kan panisk hulkegråt gjere susen. Dersom det ikkje får omgjevnadene til å innsjå alvoret, så veit eg nesten ikkje... Alternativet er kanskje å la seg bli nedgravd i eit koffertskred og så kjem ein lavinehund av type St. Bernhard som tilbyr herren god årgangskonjakk... Dette kunne kanskje ha vore ein EBD-fordel?
Prøv gjerne sjekkereplikken: Du sjer ut som æ trøng ein øl te... Edit: Om den ikke virker og du virkelig skal slå til med et kompliment så prøv: Du sveitte lite te å vær så feit
Problemet (?) er at då kan du fort ende opp i same situasjon som mannen som sat i ein bar og drakk øl. Kvar gong før han bestilte seg ein ny øl såg han ned i lomma. Bartenderen lurte fælt på dette og spurde til slutt og fekk til svar frå den øltørste mannen: Jo, i lomma har eg eit bilete av kjerringa og når ho blir fin, då veit eg at eg har fått nok øl...
God ettermiddag frå Trondheims tak! Om det var ein god idé å dehydrere seg sjølv i forkant av 'Øl og bonus' nede i byen vil morgondagen vise... Okke som ein ålreit tur opp i marka, men trass i heftig balsamering av liket (les: solkrempåføring) mistenkjer eg griserosa hudfarge etter kvart... Ha ein fin dag, folkens
Hallo fra OSL. Deilig å være her igjen. Momser burger og drikker øl på Bølgen & Moi før man skal ut å fly til Trondheim for fly & øl.
God fredag fra bortekontor hos opphavet i Sandefjord. Snart er det hælj og på tide med en tur på stranda
Middagen på Restaurant Smak i går var knall. Bestilte 6 retter, men det ble tilslutt 14 retter inkludert alle mellomrettene. Kan være jeg får tid til en detaljert anmeldelse i mattråden senere. I dag har vi forflyttet oss med leiebil til Sommarøy, vært på fottur til Hillesøytoppen i meget bra tur vær. Stay safe IF gjengen i Trondheim! Hadde jeg ikke vært her, hadde jeg vært der
God kveld fra Kollern (et sted nord i Nordmarka). Det er litt vind, så selv på 650 moh kan jeg høre en fest et sted... Jeg har med drikkevarer Noen som kan sjekke hva som fløy høyt og fort 21.08?