Fredag fly dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. juni 2022.

  1. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    God aften :)
    Bilen har vært innom den årlige legesjekken på verksted i dag, den gikk strålende! ingen feil og batteristatus var bra etter 2 år. Bilen ble levert i går på BNH Risløkka/Økern, og fikk beskjed om at den skulle bli ferdig rundt kl 15:00 i dag.

    Siden jeg skulle ut av byen i dag, så hadde jeg håp om at den kunne bli ferdig tidlig pga kø.
    Sjekket posisjonen på bilen støtt og stadig via appen, og kl 11:36 ble den flyttet fra garasjen til verkstedet.
    Klokken 13:25 så jeg at de var ute å testkjørte bilen i nærheten av verkstedet.

    Hoppet på T-banen for å være litt proaktiv. De sier de skal si fra når den er ferdig, men jeg mistenker at de drøyer det til siste stund for å forsvare prisen de tar for service.
    Betalte for oppdraget kl 13:51, uten å ha blitt oppringt om at bilen var ferdig.
    Så utifra min observasjon, tok det da ca 2 timer å sjekke bilen. Prisen for dette var kr 4548!
    God timepris det!

    Vel vel jeg kom meg ut av Oslo uten de værste køene, ble noen bakveier utenom Østre Aker og E6.
    Ankom til slutt stedet hvor jeg og konemor (hun ankom tidligere på dagen) skal sitte hundevakt for denne fyren i helgen.

    IMG_2491.jpg

    La oss ta en ristað brauð får Islands nasjonaldag i dag :cool:
     
    Calling, ArthurDent, Earl and 5 others like this.
  2. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,671
    Likes mottatt:
    6,658
    Bonuspoeng:
    183
    Man sier vel at man har vært "i St. Pauli" når man kommer hjem, gjør man ikke? Det høres litt mer anstendig ut
     

Del denne siden