God tidlig ettermiddag fra toget til flyplassen. Rotterdam står på planen. Værmelding ser lovende ut, backlog på jobb er akkurat stor nok til at jeg ikke trenger mer enn et par timer på lørdagsmorgenen for å hente meg litt inn, og det passer perfekt med meldt regnvær også. Livet smiler og det gjør jeg også! Ha en sykt bra en!
God ettermiddag fra SK375 TRD-OSL, ble jaggu oppgradering fra Go til Plus, første gang det skjer meg, men jaggu på tide. Etter å ha funnet mitt nye sete, så satt jeg bare å ventet på at de skulle flytte Plus skiltet foran meg, slik som forrige gang, men ikke denne gang. God helg!
Æ sto og leita etti litjkar'n ein mårrå Æ vesst nøyaktig kor'n brukt å vårrå Men farsken ta, æ fann'en ikke.. (Berømt, norsk geolog - 05:45 6.sep 2019) Eg har aldri blitt bedt om å plukke ut noko, har sendt koffert med toalettmapper, pysj og tøfler gjennom på FRA (inkl.FCT), HND, SIN, HKG, BKK, ICN og LHR. Har tenkt at om det blir spørsmål så kan eg ofre tannkremtubene om eg ikkje får plass i lynlåsposen (har i dei fleste tilfella vore ved godt overmot og heilt utan bekymringar etter lang flytur med god service). Det største problemet er at sakene tek opp plass i kofferten, men dette kan løysast ved å kaste skitne kle etter som antal flights, kits og pysjamasar aukar. Ha ein fin kveld alle sammen!
God morgen fra Syndens by, kan melde om rolige 38 og klar himmel 0% sannsynlighet for regn. Frokost inntatt med utsyn til Stripa, noen hadde en litt "tøffere" morgen enn meg der de slukøret tuslet på vei hjem....
Jeg har også passert transfer security i SIN, BKK, ICN og FRA med kit med litt for mye væske totalt. Tror det hjelper at det ikke er åpnet (at kittet fortsatt har forseglingen, slik at de ser at det ligger som originalt når de skanner). På Asiana F hvor de så at håndbagasjen min var full (pga litt for mange andre kit og pysjamaser) ga de meg en egen liten bag til nytt kit og pysjamas.