Fredag i Østen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. nov 2024 kl 02:24.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,894
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Østen .. her er Tuntreet vårt! Et svært og sikkert gammelt tre som har stått trygt gjennom stormer og orkaner .. Tuntreet står for trygghet!
    Nå er det frokost!
    Godt det er helg
    IMG_7262.jpeg

ordnetseg, MadsVaHa, Berlioz and 10 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,047
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Magic mountain, Phayao, Thailand.
    Det er dag 5 av road tripp og må si at både natur og veier her er magisk flott.
    Var opp ved 6 tiden i dag og vi fikk servert frokost på terrassen hvor utsikten er storslått.
    Snart ruller vi videre mot vest.
    Ha en flott fredag :)

IMG_3724.jpeg IMG_3725.jpeg IMG_3729.jpeg IMG_3723.jpeg

ordnetseg, MadsVaHa, Berlioz and 10 others like this.
  3. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,286
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra fortsatt Ceylon. Ned hit på MUC-BLR fikk jeg en splitter ny A350 levert til LH en måned før og som hadde først tur med passasjerer tror jeg 10 dager før og den første maskinen som hadde fått installert nye Allegris F. Jeg satt på 3K. Rad 1 er F. Rad 2 er business suites og rad 3 er første «normale» rad. Eller ingenting er vel egentlig normalt i Allegris da de har 7 forskjellige seter tror jeg. 3K heter privacy sete. Det minner litt om vindussetene hos SAS, men er bredere, det føles mer luftig foran seg og fotbrønnen er større.
    IMG_3229.jpeg
    Business Suites har høyere vegger. Som gjør at man får litt hulefølelse på rad 3 (som jeg liker). Bakover er det mye mer åpent fordi veggene er unormalt lave for en så ny løsning.

Det var ingen i 1K så fikk lov til å ta en liten titt. Sjeldent sett en mer stolt flyvert som viste frem setet.
    IMG_3228.jpeg
    Det så veldig fint ut, men mye plass går bort til et bredt sete. Er ikke overbevist om at egentlig er bedre enn ANA F. Man er imidlertid mye mer lukket inne. Særlig fordi F-setene i midten har dør mot den andre midtgangen. Så selv med åpne dører er man egentlig helt for seg selv.

ordnetseg, MadsVaHa, Ruby and 12 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,286
    Bonuspoeng:
    183
    Roadtrip er ikke det første man tenker på i Thailand. Hvordan er det å leie bil og kjøre selv?

5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,390
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra jobb. Halvveis i nattskiftet, og fri i helga.

Freddan blir det fyr i peisen, og sjømat med fruen.

Meldt noe akevitt og vas til lørdag-guttas julebord

Søndag- Premier league og sofa..heia pool

:)

ordnetseg, Berlioz, holmen and 7 others like this.
  6. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,023
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra snøværet i nordvest. I dag blir det roadtrip da vi skal kjøre helt til Sandefjord.

Fløy hjem i går kl 17:00 og stakk hodet innom innenriksloungen. Da jeg kom opp trappa så sa damene fra SAS velkommen, men her er helt kaos på grunn av pølsetorsdag. Har aldri sett loungen så stappa full før så var bare å snu å sette seg i terminalen.

Når poengene tikket inn ved landing ble endelig diamanten sikret for ny periode. De siste 10.000 poengene har føltes veldig seige, men det er vel alle statusmatchene sin feil
    IMG_4006.jpeg

Last edited: 22. nov 2024 kl 06:42
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,324
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden,

Siste innsats før det er helg. Black week starter. Lurer på om man kan gjøre noen kupp? Trenger en ny dress og et par vintersko i alle fall.
    Mulig et juletre av plast også..

Ha en fin fredag alle IF-ere:)

ordnetseg, Ruby, Berlioz and 3 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,278
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffen går ned på høykant, mens bilen står og varmer seg. Må komme meg avgårde på kontoret for å lage en powerpoint (som jeg har glemt..) til et møte kl 9. :rolleyes:

Etter det er det helt fullt med møter før ferden går mot hovedstaden, med innsjekk hos Petter før julebord med kompisene.

Helgen er nesten her!
    Ha en fin en!

tobeornot999, ordnetseg, Ruby and 5 others like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,343
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå sete 1F på ei SATA-flyging som skal rett vest!

Dette går same veg som Rune Rudberg song det: Uuuuut mot havet...

Trøytt som ei strømpe, men klar for eventyr :)

Ha ein knallfri fredag, folkens!

ordnetseg, Maggie, Ruby and 4 others like this.
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,359
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Nesten pakket og snart klar. Det er T-0 til FRA for å ta senatoren/senatorinnen hjem for et år til. Ja, en hobby må man jo ha. Flighten er full kom det melding om. Vi er plassert på 5 A og B, så det blir sikkert en ny nabo. Strømtrøbbel på Gardemobanen skal være rettet nå så vi satser fortsatt på R12.

Ha en fin og fremgangsrik dag!

Ololsen, ordnetseg, Eddie47 and 2 others like this.
  11. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,047
    Bonuspoeng:
    183
    Det er helt kurant og greit å leie bil her. (Det er 4 gang jeg leier bil her) Ser du bort fra områdene i sør med mye turister, så er det lite aggressivitet i trafikken her, de fleste er avslappet og gir deg mer rom enn hjemme til å slippe deg inn i trafikken. Men mange er uoppmerksomme og ser gjerne bare framover, så en må jo være våken. Men stort sett er det avslappende å kjøre her. Veiene er meget gode og har flust med områder for fylling av drivstoff og mage. God skilting.
    Kan på mange måter sammenlignes med USA så sant du ikke er i grissgrendte strøk.

Berlioz and Flymunda like this.
  12. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,337
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    I dag går jeg fra fossilt til EL! Føles som jeg skal inn i et annet univers :p men jeg gleder meg!

og så må jeg bruke helgen til å finne en litt mer spennende januar/februar- tur enn Tenerif som sjefen må godkjenne.. så dette ble en bra helg!

Maggie and Berlioz like this.

Del denne siden