Fredag i paradiset på Tenerife

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kaffen, 26. febr 2021.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    På omvisning i hagen til husverten her på Tenerife, og i følge han så har alle planter ånder og de utstråler sin aura. Han snakket også om Gud, og i følge han så er hele skapelsen en kosmisk komedie, hvor de som prøver å forstå Gud enten blir ateister eller religiøse, for kundalini er mer en lek hvor hele poenget er at vi later som vi ikke vet hvem vi er, mens Gud ler seg ihjel av oss o_O:)

    IMG_20210225_181202-01.jpeg
     
    Last edited: 26. febr 2021
    kjeeli, Earl, tobeornot999 and 13 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,169
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag!
    Straks helg!
    Men før det skal jeg trimme litt, og jobbe noen timer. Solen har meldt sin ankomst, og det er allerede litt lys å skimte ute. Det går mot vår!

    Nyt fredagen, det skal jeg!
     
    kjeeli, Earl, Avixlo and 7 others like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.
    Nysvømt og avslappet, snart blir det hyttetur for mer avslapping og helgefred.
    Spent på å se om DK-venninene har funnet litt glattere forbindelse i ZHR.
    Ha en frisk fredag og fin helg.
     
    Last edited: 26. febr 2021
    kjeeli, Earl, Avixlo and 8 others like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg allerede til etter neste uke der vi ikke skal ha vinterferie og vi så skal få fire uker med ny lockdown fordi vi skal takle all vinterferiesmitten

    God bedring alle sammen.
     
    kjeeli, Earl, Avixlo and 8 others like this.
  5. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,593
    Bonuspoeng:
    183
    Snart god helg fra Oslo.

    For ett år siden dominerte corona forsiden av Finansavisen, i etterpåklokskapens navn er det imidlertid kanskje andre ting enn potensiell mangel på nipsgjenstander som er den reelle katastrofen for samfunnet :rolleyes:

    69A5392C-A9D9-486F-B087-F9E548CDDA1C.jpeg
    Aksjonærene i Norwegian kan man vel imidlertid si hadde god grunn til å være bekymret...
     
    kjeeli, Earl, tobeornot999 and 11 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,750
    Bonuspoeng:
    293
    Smitten øker allerede og Oslo er verst.
    Her på strilelandet er det velsignet fritt for smitte. Våren er godt på vei, det spirer og gror over alt
    Det er til og med fare for sol i dag ..
    23F53F89-9C76-492E-8CF2-6B70767598AD.jpeg
     
    kjeeli, Earl, Avixlo and 8 others like this.
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,209
    Likes mottatt:
    22,261
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Tidlig oppe og i sving. Halsen kjennest betre enn på lenge, so måndag er eg nok attende på kontoret, der sola omsider har kome attende etter vinteren. Berre vi blir kvitt dette hersens austlandsveiret so kjem ho fram.

    Vårt kjære SAS har endra utreisa på sommarferien, men heldigvis berre OSL-FRA med ein liten pitstop før turen går vidare til ICN. Eg hadde håpe å få nokre fleire timar i Frankfurt, men vi får nyte livet på OSL i staden. For tur blir det no som @drsyk er i full gang med vaksineringa.

    Snart helg og vedhogging.
     
    kjeeli, Earl, Finnks and 10 others like this.
  8. SirH00D

    SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra hjemmekontoret i utkanten av tigerstaden. De første jobbmailene er sendt, solen skinner og helgen truer!

    Men se der! Den tredje mailen på 24-timer fra SAS kommer tikkende inn angående høstens Tokyo-tur. :D First i ANA Suite er uberørt fra LHR, dog er hjemturen med Swiss i biz flyttet en dag senere, mens ZHR-OSL fortsatt er satt dagen før den nye hjemreisen starter.

    Så, da er spørsmålet, burde man la SAS rote videre i bestillingen eller burde man ta en mer aktiv rolle i sitt eget liv og ringe inn til Stig-Helmer.. (etter potensielt å ha kjørt på med en ny måned i award fares og forhåpentligvis funnet noen gode alternativer)? :confused:

    Bra det er helg snart!! ;)
     
    kjeeli, Earl, tobeornot999 and 8 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,169
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Men hytta er hellig, vettu! Vinmonopolet og hytta skal ingen ta fra oss..
     
    OttoL, Eddie47 and haifinn like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,169
    Bonuspoeng:
    293
    De kommer til å fikse det til slutt, det kommer ofte noen rare løsninger først. Men, hvis du finner en god løsning selv, så kan det hende det er like greit å ringe inn og fikse det, så du er sikker på å komme deg hjem på en god måte.
     
    SirH00D liker dette
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,782
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vestlandet. På slaget 9 sto jeg klar og trippet ved ct-telefonens «dør», og hadde fylt opp med kaffe, mat, ipad-ladere, powerbanks og virkelig stålsatt seg for å sitte i telefonkø. Etter 3 min, såvidt fått smaka kaffen, kom Adam på linja, og etter 6 min var CT booket. Virkelig effektivt. Da må jeg jo finne på noe annet å gjøre idag, da? Først kaffe, da. Og så var det visst jobb resten av helga, huffda.
     
    kjeeli, Earl, Finnks and 10 others like this.
  12. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,983
    Likes mottatt:
    10,847
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.

    Sola skinner og Amex har endelig overført 6.000 poeng for ekstrakortet. Fremdeles var det hakket triveligere for 4 år siden da størstejenta og jeg leide en Ford Mustang Cab for å kjøre fra Miami Beach til Orlando

    FordMustang.jpg
     
    Upsaker, kjeeli, Earl and 10 others like this.
  13. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Snart helg og godt er det! Eller... venter spent på respons på CT-bestilling, så det kan jo ikke bli helg før Vibeke har ordnet den o_O Ruten jeg hadde funnet fram ble visst i overkant spenstig, så godtok en ganske enkel tur-retur siden fristen snart går ut. Er vel bare glad hvis jeg får flydd om et år, uansett.
    Ønsker alle en god helg og alt hell med deres egne bookinger :D
     
    EndreD, kjeeli, Earl and 6 others like this.
  14. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra OSL, her skal det ut å flys. Første tur siden oktober ... Relativt stille i loungen.

    44D6D732-EC15-4464-9C06-0794E5526C34.jpeg
     
    Upsaker, EndreD, kjeeli and 12 others like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,169
    Bonuspoeng:
    293
    Lounge ja.. Begynte å tenke på når jeg sist var innom en lounge, og det var sannsynligvis i desember 2019. :confused:
     
    SirH00D liker dette
  16. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,108
    Bonuspoeng:
    183
    received_286997445885474.jpg God formiddag fra Porsgrunn. Fremdeles 10 dager igjen av langfria, tok fredagsvasken i går. Har blinka meg ut en fin løype å gå. På med headset og podcast, greit med litt frisk luft når gradestokken viser +8.
    God helg
     
    EndreD, kjeeli, Earl and 7 others like this.
  17. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,782
    Bonuspoeng:
    183
    Så tomt ut på disken også. Er det noe mat og drikke å oppdrive i det hele tatt?
     
  18. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hytta Husleia.
    Blir automatisk senere start på dagene her ute :):)
    Det regner p.t. men det er visstnok meldt lettere om et par timer.
    Akkurat nå er det kaffe som gjelder, og deretter frokost.

    Ha en frydefull fredag :):):)
     
    EndreD, Earl, Eddie47 and 5 others like this.
  19. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Suppe, rundstykker og litt pålegg. Og brus og juice. Så ikke allverden å juble over.
     
  20. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,417
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags ettermiddag fra den arktiske Hovedstaden

    Nå er oppgaven min levert og til mandag begynner eksamen i GIS = Geografiske informasjonssystemer. Dette semesteret blir brukt på å ta opp fag. Ellers er det lite som skjer her I nord.

    Det har riktignok gått 1 år siden Koronaen kom til Norge og da her i Tromsø. Idag var det sjukt lang kø utenfor drop in testsenter i byen. Men ellers er forsatt smittetrenden I byen flat selv om de ser tegn til at den smått stiger.

    Men ha en flott fredag og en god helg for de av dere som har det
     
    kjeeli, Berlioz, Earl and 4 others like this.

Del denne siden