Fredag med racing helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 02. sept 2016.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Guuuud, jeg gruer meg.
    SK303 til London kl 07.55, og fru RoadKing insisterer på å ta NSB kl 06.05 fra Lullestrøm. Blir en laaang dag.
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Kun en uke igjen til solo tur til HKG for å gi kontoen kick start for neste gullkort. Eller så er det snart helg å klar for rolig helg og fotball med ungene.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Frokost i gullstua med fruen. Behagelig tomt, men wifi funker ikke.
    Siden sist observerer jeg osteskjærer type Dansk, meget bra! Jeg digger den. :)
     
    Mallamora liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet. Dag 2 i ny opptjeningsperiode. Bare til å komme i gang med bookingene :)
     
  5. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Snart helg.

    Sjefen har endelig flyttet inn, så fridagene blir vel brukt til å tømme skuffer og skap for mine ting, slik at hennes får plass. Lite flyvnng med andre ord.
     
  6. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Siste fredag før ferie. Må nok rydde og organisere for vikaren på jobb. Og når jeg kommer hjem blir det vel rydding og forberedende pakking til New York, Costa Rica og Miami. Reiser onsdag morgen.
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Samme fly tilbake?
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    SK803 boarding completed. Fru Roadking og undertegnede sikret nok en gang ledig midtsete, i en ellers full Plus kabin over 8 rader :)
     
  9. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen. En kjapp tur på kontoret, før SK4083 tar meg til OSL. Spent å se på den nye ankomsthallen, og ikke minst om foten min er frisk til morgendagens løp i Holmenkollen...

    Riktig god helg :)
     
    Kjakan liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Her er det grålig fra morgenen og jeg fikk en litt treg start med en trassig 4-åring som ville at mor skulle kle på ( hun var dratt på jobb....:rolleyes: ) , samt ville ikke i barnehagen. Heldigvis er far utdannet spesialpedagog , så etter litt dialog var alt bra igjen ;);)

    Ha en fantastisk fredag :D:D:D
     
    Mallamora liker dette
  11. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,901
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra norges nest største by (i 1769, må vite). Ser ut til å bli en kjekk dag med renovering av bad og tilhørende innkjøp. Og om nøyaktig en uke er vi ombord i SK0803 a la Roadking, kun med litt lengre togtur først. Vi teller ned, og håper at 2 x gull gir softblock.
     
    RoadKing liker dette
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skal si det var høy aktivitet her inne på en fredag morgen....
    Her i sør er det grått og regn i luften. Men takk og lov for at det er helg! Ser frem til at arbeidsdagen er over, og man kan forsøke å finne roen. For nå har det pokker meg vært mye de siste 2 ukene. Det går i ett med jobb og andre engasjementer på fritiden. Tror jeg skal bruke helgen til å tenke over mine engasjementer fremover. Det går mye tid til det, og de av dem som går inn under ordtaket "Utakk er verdens lønn" får jeg heller vurdere fremtiden av. Kjenner meg grundig frustrert, og i dag er det sannelig ikke rart om jeg drikker. Er klokka 16 snart?
     
    tommy777 and Kjakan like this.
  13. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Lun Oslo helg med litt vin og terrasse klargjøring for vinteren. Det høres kanskje tidlig ut? Men det er jo ok å holde på når temperaturen er ok.

    Ellers fordøyer jeg den sist Amerika turen. Må si at Finnair's business var veldig bra og de klarer å skille seg ut med design og vin.

    Eller må jeg si at lounge tilbudet på terminal 5 i Chicago er ræva. BA har en First lounge der, men det er nærmest bare en gang, og så var jeg innom en Swissport lounge og den så ut som en flyktningeleir.

    Sas flyr vel fra samme terminal? har *a bra lounger på ORD?

    Go fredag alle sammen!
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset!
    Hjemmekontor (eller var det gjemmekontor?) i dag, i alle fall for noen timer. For jeg reiser en tur på hytta på fjellet rundt 12 for å løpe Furusjøen rundt i morgen. Et fantastisk løp med Rondane som bakteppe. Satser også på sol og fint vær så man får tatt noen skrytebilder mens man er ute i felten.
    Ha en flott dag, med eller uten skrytebilder!
     
    Bjoern In America liker dette
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg På vei inn mot England er det en glede å formidle at crewet er alle tiders.
    Spurte om champagne til frokosten, det skulle jeg selvsagt få og hun lurte på om jeg kanskje ville ha sjokolade til.
    Det ville jeg ikke, men et slikt spørsmål uoppfordret med et smil er den lille forskjellen som gjør så mye :), syns nå jeg da.
    Frokosten var standard, delikat og enkel. Trenger ikke mer.
     
  16. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,502
    Bonuspoeng:
    183
    Har SK re-introdusert Champagne? Eller er det sprudlevin enda?
     
    Bjoern In America liker dette
  17. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Er nok Cremant.

    Ellers er det ein overskya dag i Sogn. Har forsøkt å lagt til flagg på alle e-postar som må handsamast før eg kan ta helg, no er det berre å arbeide seg nedover lista. I tillegg ligg det ein fin bunke på pulten.

    Ha ein fin dag!
     
  18. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Det har vært en våt uke i Nordens Paris, så mitt maleprosjekt av balkongmur venter på fullføring. Heldigvis antyder yr litt mer opphold i helga sånn at jeg kanskje får det gjort, det må jo være litt tørketid i mellom grunning, filler og maling......

    Ser ut som om jeg må til Brest en gang i nærmeste fremtid. Siste jeg var det på begynnelsen av 2000-tallet var det via CDG/ORY dit og BRU tilbake med en miks av selskaper som ikke lignet grisen. Noen som har vært der i det siste og som har *A slagside?

    Ellers det fredagsvafler og kylling piri-piri i kantina idag, og da er det jo nærmest helg!

    Ha en fiiiin fredag!
     
  19. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Nei! ;)

    God formiddag fra Oslo. Service unnagjort på bilen.. Tur til Haugesund imorra. Aldri flydd OSL-HAU-OSL før, selv om det sikkert ikke er kjempespennende så er det i hvert fall noen nye streker på Flightdiary!

    Ha en fortsatt flott fredag! :)
     
    Darkcho and Bjoern In America like this.
  20. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Nei, da har jeg ikke gått glipp av noe. Siden jeg kom inn til ORD med AA til T3 gjorde som Lucky (onemileatatime) anbefalte, å bli sittende i AA Flagship lounge på t3 så lenge som mulig, før man tok toget over til T5.

    God tur til Karmøy, mange amerika venner der! :)
     

Del denne siden