God arbeidsdag / langhelg Våren har satt seg i Oslo og i luften. Nå kommer de vakreste ukene i byen. Vaffelrøren er nysatt på jobb og skal få svelle fram mot lunch, og setter standarden for tempoet her i dag. God tur til de som skal noe sted, og god helg til alle.
God morgen fra hjemmekontoret! Litt jobbing skal unnagjøres før jeg tar langhelg. Føles som mandag i dag, så kjekt å få helg med en gang igjen. Noen som har tenkt å benytte Fjordline i fremtiden? Mine foreldre har avbestilt sin tur og har en voucher på nesten 6000kr som de lurer på om de skal selge. Gyldig til mai 2022, og man kan bestille turer til ca halvveis i 2023. Ha en flott dag, enten du har fri eller er på jobb
God morgen fra Hitra! Her hadde en kastet loss og full peis ut mot sjøen da jeg merket at det var null styring. Fikk karret meg tilbake på et vis og fortøyd båten igjen. Nå blir det litt mekking og håper den lokale sjappen har styrewire på lager
God fortsatt long weekend for enkelte, god fredag til samtlige og god helg til resterende. Blir det snart Sumo, må ringe og høre om det finnes bord Sees når verden åpner litt opp igjen.
God formiddag fra Porsgrunn. Siste ettermiddagsskift i dag, så 17 dager langfri. Reiser på Farris Bad i morra. Har bestilt spabehandling for fruen og meg kl 14. Fått rom 276 iflge app. tror det er Ocean superior? Ha en fin helg
God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Her er det varmt og godt. 24,7 grader på kontoret må vere ny årsbeste. Stas med shorts og høge temperaturar sjølv om ein kjem seg dit via nokre trapper og ikkje via fly. No er det etter planen berre sju dagar att til neste flytur heilt til KRS.
God formiddag fra innenlands-loungen. Merkelig å være her igjen etter så lang tid. Folk går med maske, det er ikke kaffe, og folk holde avstand. Men, det tok ikke veldig lang tid før noen ble irriterende med veldig høy samtale på telefonen. Så enkelte ting er som før, altså. Nyt fredagen!
God formiddag fra det som vistnok er en flyplass. Store, øde haller, men det skimtes fly i det fjerne. Ha en frisk og fin dag.
Ikke en gang kaffe nå?? Var innom for noen dager siden og kaffe var den eneste gleden jeg hadde der…spørs om jeg i det hele tatt gidder å stikke innom neste gang da.
God formiddag fra et regntungt vestland. Her går arbeidsdagen mot slutten etter oppstart kl0545. Må nok kompensere den tidlige oppstarten med litt sofatjeneste, gud hvor man er trøtt...! I kveld skal det grilles (man griller da hele året uansett vær?!?) og ha noe godt i glasset. God pre-søttendemaihelg!
God morgen/formiddag fra Larvik! 17 grader og lett skydekke. Litt vind men kanskje det blir en tur med drona i ettermiddag likevel. Men først må det dessverre jobbes. Må spare feriedagene til det faktisk er mulig å reise litt igjen. I helgen blir det derimot en tur til Oslo for å besøke fullvaksinerte besteforeldre (til mine barn). Det blir koselig. Har ikke blitt for mange besøk det siste året. Larvik skal visstnok beholde sine vaksiner og ikke gi de bort til de 24 kommunene rundt Oslo (++) som ikke har klart å holde smittrykket i sjakk. Som 43-åring må det jo dermed snart være min tur..? Fingers crossed! Ha en flott fredag, på jobb eller på tur (eller noe helt annet..) !
God formidag fra Oslo. Ingen langhelg her men utsikt til drøye fire timer sammenhengende teamsmøter frem mot slutten av dagen. Fikk i alle fall sjekket inn på et fly nå nettopp, og det er jo ikke noe en gjør for ofte disse dager, så i morgen bærer det til Trondheim!
Offisielt "brand new" og greier! På jobb i dag, så noe flyving blir det ikke. Er jo uansett tydeligvis havnet sist i vaksinekøen nå, så det er bare å trene opp tålmodigheten Ja, ja det er nå i alle fall snart helg!
God formiddag! Akkurat vært på polet og kjøpt mine edle dråper. Glad jeg dro såpass tidlig som jeg gjorde, for på Strømmen var det kø så langt du kunne se når jeg var ferdig.. Rolig fredag med littegrann arbeid på hjemmekontor, og driver å planlegger handling til neste helg. Får bare håpe det kommer noe bra fly og hotellpriser, slik at man kan utnytte familieferie-handling Ha en riktig fin fredag, langhelg og 17.mai når den tid kommer.
God ettermiddag fra TRD, etter å flydd med SE-ROJ fra OSL. Det er mer folksom på Gardermoen enn for to uker sist. Flotte bilde av LEAP-1A. Jeg sjekket meg inn på sk4566 og heldige meg som fikk 4A i GO på smekkfulle flyet til BOO, kanskje noen måtte sitte på fangen Ha en flott dag videre