Fredag og endelig helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flight Cancelled, 15. mars 2019.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Siem Reap!

    Etter et par rolige stranddager i Vietnam er det på tide med litt sightseeing i Kambodsja. Fløy hit med en av Cambodia Angkor Air sine to A320-maskiner tidligere i dag. Det var varmt nok i Nha Trang i Vietnam med 30 grader, men her i Siem Reap står det hele 36 grader på stokken. Tror derfor det blir essensielt med godt og jevnt påfyll av kald øl. :)

    Ha en fin fredag, og god helg!
     
    Kristian, ElinPelin, Eddie47 and 13 others like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Påbegynt dagens dont, og i kveld spanderer bedriften kino. Blir sikkert en pils i etterkant også.
    Helga blir i bursdagens tegn, da eldstemann skal feire og minstemann er invitert i to bursdager.

    Ha en fortreffelig dag :D:D:D
     
    Kristian, Eddie47, Avixlo and 5 others like this.
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

    Fruen fikk med seg sitt Point Earner-kort på jobben i dag. Vanligvis er det kun brukt til Payr, men denne helga skal det storhandles til det nye huset, så vi trenger nok minst to kort i aksjon :) Betalte inn forrige måneds regning i går slik at vi ikke risikerer å makse kredittgrensa og gå på en urutinert smell der. Har bestilt bonusturer for et sted mellom sju og åtte hundre tusen poeng de siste ukene, så det er desperat behov for et påfyll på bonuskontoen.
     
    Kristian, Eddie47, Avixlo and 8 others like this.
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Måtte en tur på jobb i dag og gitt. I morgen skal det gås på ski i kongelige fotspor. Nervøs og vel så det
    Jaja, det går seg vel til. God helg
     
    Earl, Kristian, ElinPelin and 7 others like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    Da var TTT, gjennomført og hardt arbeide belønnet seg i overkant av 600 trumf poeng. Skulle nesten tru all ferskpakket laks havnet i vår fryser. Da lempa opp ifra 2 handlevogner på rullebåndet med ca. 36 fersk pakka lakse, ble en nysgjerrig kunde bak meg noe interessert i hvorfor en hadde så mye fæsk på kjøpet.

    Unnskyld, men er det tilbud på fisk jeg ikke har fått med meg?

    Bråkjekt og lett fornærmet over kundens manglende kunnskap om den hellige dag i Trumfernes liv, svarte jeg følgende:

    Det sannelig trippel trumf idag, en av de få gledene i livet. Og gliste fra øre til øre.

    Saga`n rykker de godt og vel av og bikka over 221.000 i omsetning da pensjoneres Saga`n til fordel for CT=2 opptjening, og Sagen til Kona når AmEx svikter i terminalen...

    Fredagen fyrer løs med høytidelig eller oppskrytte Maeemo?, forhåpentligvis faller bobler og vin pakke i smak til de gedigene porsjonene med god saker servert på Michellin stjerne nivå vis?

    Lørdagen er forbeholdt shopping for bedre halvdel, ut. fungere som privatsjåfør og portør...

    Søndagen ta tar vi skiene fatt og hjemme kontor på aften.

    Huff og da var helgen overstått, er allerede utslitt idet trykker SEND SVAR...
     
    Earl, Supersergei, LaDuden and 11 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag!
    Startet dagen med å bestille med en Model Y, og da ble det litt poeng også.
    SAS MC kommer til å gå varmt i dag, da jeg har samlet opp mye som skal handles, og mye hotell som skal bookes. Skulle hatt høyere kredittgrense...

    Nå er det jaggu nesten helg!
     
    Earl, Supersergei, Kristian and 7 others like this.
  7. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,403
    Likes mottatt:
    12,284
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord. Skal fly wf til trd-eve. Så leiebil til Svolvær. 10k eurobonusavtale hos Avis. Betaler med SAS mc og gribber doble poeng der også. Satser på Black medlemsskap hos Thon gir panorama suite på thon hotel lofoten. Feire madammens 50 års dag. Har med en flaske DP og en liten boks gaaselever
     
    Kristian, Eddie47, Avixlo and 3 others like this.
  8. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,328
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hilton CDG.

    Meget begrenset runway view fra rommet;

    D0563A5B-5B4A-4EBF-85AC-A38E0241B4E1.jpeg

    Dagen går med på ett par møter og jobbing fra rommet før det blir LH hjem til OSL via FRA og landing til 23:40. 4000 nye status miles, men du store hvor langt det er til 600000.

    God helg folkens
     

    Attached Files:

    Last edited: 15. mars 2019
    Earl, Kristian, ElinPelin and 7 others like this.
  9. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    God dobbeltpoengsfredag! SAS MC går varmt i dag og allerede er beløp tilsvarende ett år med fakturaer hos Get forhåndsbetalt inn dit, månedskortet hos Ruter er fornyet, regninger er betalt i Payr av både sjefen sjøl og hos PointEarner, enkelte flybilletter som ikke lot seg bestille med Amex er bestilt med SAS MC i tillegg til diverse netthandling som har blitt utsatt i påvente av denne helgen. Godt vi fikk økt kredittgrensa litt på forhånd, si!
     
  10. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på hvor i alle dager uken ble av, men det er iallfall helg snart!

    Som en nyinnflyttet Oslo-boer slenger jeg ut en brannfakkel: folk som tar ettermiddagsturen til fots i nypreparerte skiløyper burde skamme seg.
     
    Kristian, ArthurDent, Eddie47 and 4 others like this.
  11. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    God helg fra SAS Loungen på OSL. Jaggu skal jeg ikke ut å fly igjen. Flere mnd siden sist. EB-Saldo og CT’er nok til å fly akkurat dit jeg vil, men nok en gang blir det tur til England og 2-3 nye stadioner. Toppkamp i League 1 i kveld og toppkamp i Championship i morgen.

    Så at det var ledige C-billetter fra ARN til ORD fra fre-søn, så vurderte å endre planer i siste liten. Men var lite spennende sport i Chicago denne helga.
     
    Earl, Kristian, ElinPelin and 4 others like this.
  12. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God dobbeltpoengfredag alle sammen. Ser at jeg har egentlig ikke så mye jeg trenger å bruke SAS MC på i helgen. Men så er det vel derfor jeg ikke har millioner av EBP som *kremt* enkelte her inne :p
    Likevel... ser man på bankontoen er det kanskje like greit at man ikke kjøper så mye... :rolleyes:
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Kjør årskort, så blir det mer poeng :)
     
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Og gjerne med en hund eller to også...
     
    OttoL liker dette
  15. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Tilbys ikke til Student, så vidt jeg har forstått :( Sjekket også muligheten for å kjøpe flere billetter med aktivering etter hverandre, men det gikk heller ikke lenger enn noen dager frem i tid.
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Hmm.. det var dumt.
    Jeg har også etterspurt mulighet for å kjøpe månedskort for å ha "i bakhånd", men som aktiveres på et senere tidspunkt. Men det var visst ikke mulig.
     
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hunden/e stakkars må vel luftes og ikke minst gjøre ifra seg ;)
     
    ElinPelin liker dette
  18. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt, men kanskje eier kunne plukket opp dritten (eller i det minste prøve å få den unna løypa) når den havner midt i skiløypa? :eek:
    Jeg klarer heller ikke å se det som mitt problem at bikkja må luftes, så jeg anser det som mitt privilegium å bli irritert/sur/forbannet når et par bikkjer har tråkket i stykker et nykjørt skispor :mad:
     
    drsyk liker dette
  19. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Totalt enig med deg @Arvid2063, det sier litt om hundeeierne og deres "personlige behov" kanskje de også strør seg med uhygieniske forhold i heimen? Uansett god helg! :)
     
  20. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fredag fra Nordens Paris
    Idag skal jeg ut å jobbe fra 13:30 til 19:30
    Blir godt med litt ekstra penger å rutte med
    Ellers kan jeg melde om skyet og -1° her i nord.

    Det er nå 12 dager til jeg skal til England! Ha en god Fredag alle sammen
     
    Flyvende_mare and drsyk like this.

Del denne siden