Fredag og endelig helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flight Cancelled, 15. nov 2019.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! :)

    Endelig er det helg igjen! For min del betyr det for tredje gang i år at det er klart for to uker med ferie, denne gang med Vietnam som destinasjon. Det starter rolig denne gangen. Dagen i dag viser så langt to ganger 1C med ledig midtsete, før det blir 1D ombord på en av SAS sine A340-maskiner i morgen og Vietjet for det siste hoppet til Phu Qouc.

    Ha en fin fredag, og god helg!
     
    EndreD, Earl, holmen and 9 others like this.
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Good morgen! Reisen har akkurat begynt med buss til Oslo S, herfra går det bare oppover med SAS Go til London og Thai First til Bangkok. Deretter fortsetter jeg til Kuala Lumpur og lander til slutt i Kambodsja litt utpå mandag, på en øy bare steinkast fra Phu Quoc.

    Kanskje på tide å søke om visum?

    Edit: søkte om visum. To dager til innreise, tre dager behandlingstid :cool:
     
    Last edited: 15. nov 2019
    EndreD, Earl, holmen and 16 others like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Mens andre er på vei til en F-tur, er det kort arbeidsdag og så en svipptur over til solkysten. OSL et rent mareritt om fredagen, så bare å minimere tiden der før bolaget venter på SK273.

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 6 others like this.
  4. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Det er morgen i Hovedstaden. Er på veg mot jobb for å klokke inn dagens 7,75 timer. Ingen møter i dag, men mange løse tråder som må nøstes i og oppgaver som må gjøres ferdig.

    Endelig Fredag!
     
    Earl, holmen, Kristian and 2 others like this.
  5. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Vært oppe siden 06 fordi noen har bestemt seg for å kutte flis og gudene vet hva utenfor vinduet her :p

    Må pakke kofferten for avreise i morgen til Oslo på Hans Zimmer konsert før turen går til NY på Søndag..

    @Flight Cancelled hvor skal du bo i Phu Quoc? Vurderer sterkt å dra dit i november neste år.
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 5 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    Ser muligheter for mulig Sumo ikveld, julebord nr 1. av stablene lørdag aften, barne er plassert hos verdens beste barnevakter, bestemor og bestefar, 1 kg godteri og gjøre hva de vil.

    Blir underhold med en seleksjon av venner og bekjente, som flyer transport turer A-B uten innhold, tviholder på VISA kortet sitt og ved samtlige anledninger ved oppgjørets tidspunkt, ser det mest forhatede VISA kortet lysets betonte tilværelse. For en sann skam, som overgår både flyskam, klimaskam og all annen skam, å ha et slikt uverdig og udugelig bankkort. Det tar unødvendig plass, årsgebyr og ikke minst ingen perks som følger med...

    Nei, nå er det helg:D

    Venter sårt på nye perioder hos AmEx og DnB... Hva skal en gjør, må holde seg lydig å ikke bruke kortene for mye, ikke minst en skuffende og begrenset TTT igår :( Dårlig samvittighet, når en kommer hjem med kun 4 fulle bæreposer, gjør madammen seg klar til å hente resten ifra garasjen, da hun vet det er TTT(markert i kalendrene hjemme) og stopper henne i akten, da spør madammen, med forundrende øyne, trenger du ikke hjelp til å hente resten?

    Ydmyket og lett hulkende svarer en: Vi må dessverre avvente til ny opptjenings periode på bankkortene og dette var alt, avsluttes med en usynlig tåre i øyekroken og faller pladask i bakken av skuffelse :p

    T- 33 IST

    GOD HELG I LUFTEN SOM PÅ BAKKEN!
     
    Berlioz, Earl, holmen and 10 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,185
    Likes mottatt:
    869,725
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen til solkysten
    AC50DCE8-1AF8-47C9-9A45-79D7D5835D59.jpeg
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 4 others like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Her starta dagen med ein telefon til CT-avdelinga i Tallinn. Ingen sjans på F-reise denne gongen. Med avreise komande onsdag ser eg meg nøgd med LX C. I alle høve er det ei nattflyging, så eg overlever nok. For LX C er vel ikkje direkte ille?

    God fredag og god helg, folkens! :)
     
    Berlioz, Earl, holmen and 5 others like this.
  9. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hytten (til svigers). Alt for lenge siden vi har vært her nå, så var godt å endelig få en helg her oppe. :)

    Fem negative grader og ellers strålende vær!

    A8BB7409-EEF6-4DE9-89C6-E475DDB4AC76.jpeg

    Dette har vært første uke på lenge uten å fly, men på mandag blir det igjen HAU - OSL - CPH - AMS.

    Har egentlig en familietur til HKG neste lørdag også, men slik situasjonen er der nå utgår nok dessverre den.
     
    Last edited: 15. nov 2019
    Earl, holmen, ArthurDent and 6 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,185
    Likes mottatt:
    869,725
    Bonuspoeng:
    293
    Barnevaktkontor i dag også ..
    Litt trang i hodet i dag, Norges største bank og en lokal bilforretning arrangerte Høstfest i går ... sushi fra SUMO, spekemat fra Voss, prosecco, øl fra 7 fjell og ikke minst GT fra den lokale produsenten av gin.
    Mor skulle vært med, men måtte i et møte ... hadde hun vært med ville det blitt to færre GT-er ... med andre ord ... fri flyt!

    Så da startet helgen ...
     
    EndreD, Berlioz, Earl and 7 others like this.
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Noen timer jobb igjen....så blir det hytta med familien. Har allerede fyllt opp barskapet med fersk Fernet, så ikveld mistenker jeg det blir en(eller flere)....Fernet altså...:)

    Ha en fantastisk fredag :D:D:D
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 5 others like this.
  12. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha, trodde "walk of shame" :oops: var noe helt annet, men for bonusjegere har altså dette uttrykket en helt spesiell mening :p
     
    holmen, ArthurDent and drsyk like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tur @Upsaker , husk å kos deg hvert sekund av TG F reisen, det savnes all den gjestfriheten fra ydmykhet, service, mat og DP. Online e-visum:rolleyes:
     
    ArthurDent and Upsaker like this.
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nærområdet til OSL. Endelig helg var en optimistisk tittel på tråden for det er selve telefonmøtehelvetesdagen, og da får man jo ikke krysset av noen som helst på "to do" listen. Det gjør at jeg ikke har den store helgfølelsen riktig enda.... Jaja, det blir vel helg likevel

    Ha en strålende en alle sammen når den først kommer, uansett om du er på reisefot eller ikke

    T-15 til TG F
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 3 others like this.
  15. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Kaffen er inntatt og skråtten er vasket så da bærer det snart ut.

    God helg alle sammen! :D
     
    Earl, holmen, ArthurDent and 3 others like this.
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Vel, livet er spesielt krevende som bonus jeger, når markedet er både innskrumpet og begrenset, samtidig som det er fritt fram, grunnet flaskehalsen er selve rifla en jakter med, der både elg, rype og rev er fritt fram, frister fra morgen til kveld. Der en vet innerst inne, "jeg kan ikke brukes AmEx, jeg kan ikke bruke SAGA, hva kan jeg da... Det knaker i de små grå, mens svetten pipler, leter febrilsk etter et fornuftig svar, endre opp på samme konklusjon, fornuften seirer og en ender opp med å stikke halen mellom beina og bite i det sure eple.:(

    Har etablert betydelig TTT skam ifra gårsdagen :p
     
    Eddie47, ArthurDent and Upsaker like this.
  17. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    søkte visum tidligere i år. Søkte før jeg la meg, hadde fått visum da jeg stod opp neste morgen. Har trua ;)

    God tur :)
     
  18. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske, nesten over i det vestlandske, nærmere bestemt Farsund Resort. Opp før Fanden fikk på skoene i dag for å nå et møte kl 9. Drar tilbake i 2- tiden, så er det helg. T-9 til SQ F x 2, og Nz, Br og LH Biz. Håper dere holder dere våkne, og ha en trivelig helg :)
     
    Berlioz, Earl, Upsaker and 3 others like this.
  19. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Skal bare være der i 3 netter så sentrumsnært med strand og basseng ble lagt inn i filteret. Endte opp med Seashells Phu Quoc Hotel & Spa. Ser helt ok ut, regner uansett med mye av de tre dagene blir tilbrakt andre steder enn hotellet.
     
    ArthurDent and paramberg like this.
  20. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,400
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann fra national. Da bærer det straks med Vy til OSL. Videre til BRU for guttetur med fokus på øl og fritt.

    K
     
    ArthurDent, Kristian, Earl and 2 others like this.

Del denne siden