God hælj fra hytta. Her er hjemmekontoret over om ti minutter og man har vel strengt tatt sluttet å jobbe allerede. Her er forresten fjorårets vinnerøl i NM hjemmebrygging som nå brygges av Nøgne Ø. Var det du som vant @holmen ?
Årets hjemmebrygger i klassen lys lager altså. Det konkurreres i totalt 9 klasser. Men Kurt var god i flere klasser....
Helg og frigjørings- og veterandag. Ingen fly i sikte, men vil benytte anledningen til å takke evt veteraner her for innsatsen. Har selv bidratt er lite år på Balkan. Viktig å huske på at friheten vi tar for gitt ikke er gratis God fredag, god helg. Jeg set frem til mer flyvning snart. Man får jo abstinens
Joda. Men det er bare en som får brygge ølet sitt hos Nøgne Ø, og den kåres blandt vinnerne i hver klasse. Så man kan jo skryte bittelitt mer enn de andre norgesmesterne
Og så vidt jeg vet så heter vel ikke @holmen Kurt. Så da må det vel være et øl brygget til ære for han isteden
Jeg "kan" (ikke) (av-/be-)krefte at/om dette ølet er "oppkalt" etter "meg". Vet ikke om jeg klarer å gjøre det så mye klarere enn dette.
God kveld fra den Arktiske hovedstaden Her kan vi skilte med 1°C og litt skyet vær Gårsdagen ble brukt til å drikke med to vi kjenner også hang det med ei til utover kvelden. Jaja, litt morsomt da. Idag har jeg jobbet litt også slappet av i sofaen med Netflix. Ha en flott fredag alle sammen
God fredagskveld fra hovedstaden Arbeidsdagen startet med tur innom kontoret for å signere noen avtaler, deretter på befaring, så har kun hatt ett par timer på hjemmekontoret på slutten av dagen i dag. Det var egentlig helt greit å avslutte uken med en dag på farten. Nå skal jeg starte helgen med å ta en skål for alle veteraner og for å markere frigjøringsdagen. God helg folkens
God kveld. Når muligheten for MR til LHR forsvant i morgen er det en liten trøst at man kan samle på noe annet