Hyggelig å treffe dere og Heldigvis fikk jeg mld fra sas fordi jeg fortsatt er registrert på den opprinnelige avgangen som nå er flyttet til ikveld. Vår ombooking til 16:30 står ved lag. Så vi krysser fingre og tær for at vi kommer avgårde om drøyt 3 timer.
Svalbard? En hel dag på lounge på osl hørtes rett og slett ikke veldig fristende ut.. Her er det vinterferie med åpen barnehage så nå skal far på ski. Og så kom det melding fra HV om oppmøte siste uken i mars.. Da skal det kriges et par dager
Jepp Svalbard. Og ja, en dag i gullstua er ikke like ålreit som en dag i FCT. Men, men, vi står han av. Masse sympati til de som må vente til ikveld.
God kveld fra Silver Kris biz-loungen på Changi Mattilbudet er ikke akkurat til å skryte av her i dag og i tillegg er Tiger-tap'n ute av drift Personlig synes jeg det er litt rart at både gold/business-loungen ikke er bedre enn de er. De kunne i det minste spandert på seg en bar med en bartender. Kanskje jeg bare er miljøskadet etter besøk i polarisloungene i statene. Men jeg har vel ikke så mye å klage over, eller hva? kremt @RoadKing og @jgroneng kremt. Heldigvis bare to timer til boarding og champagne!
God formiddag fra innenlandskantina på tåkemoen. Kantinelunchen i dag stod mellom pestolinser eller ei skive med gulost. Som vanlig var det sistnevnte som gikk seirende ut av den duellen. Endelig helg, og dagens destinasjon er balløya. Håper på en knusende seier til Burnely på lørdag, og Manchester United på søndag. Da kan jeg garantere minst en jublende nordmann på tribunen. Ha en god helg!
Nja... @joskje , flybonus og øl/vin treffet som her nå er på 6 timen begynner virkelig å ta av, mange herlige historier i godt selskap Kanskje 1 time til boarding nå
God regnvåt fredag fra Nordens Paris Nå er det + grader her i Nord og bare 4 dager igjen til jeg skal ut å reise til Helsinki og Tallinn. Jeg føler meg klar for tur nå. Som overskriften tilsier så er fredag bare på en tredje plass over travleste flydager for min del. Det er søndag som er den mest aktuelle flydagen min, men når jeg skal ut å reise til tirsdag så vil fredagen havne ned på en fjerde plass ettersom jeg skal fly 2 ganger til tirsdag: Men ha en god fredag alle sammen!
God ettermiddag fra Oslo. Ikke noen flyvinger denne helgen, men en liten kjøretur til de dype skoger uttafor metropolen Stange blir det.
God fredag fra Singapore/Jakarta. Har akkurat hatt en helt fantastisk tur med SQ F mellom SIN og CGK. Crewet var med hele tiden og fulgte opp alt hva vi spurte om. Så hadde vi kjempeflaks at flyet var 1 time forsinket fra SIN
God kveld fra Gardermoen og gullstua. Venter på et forsinket fly og kjeder livet av meg allerede. Håper alle har en like entusiastisk dag som IRROPS-sentralen til Ethiopian.
Hyggelig kveldstur fra OSL til BRU. Fikk vite at fra 1.03 er det kun 3 alkoholholdige enheter til hver i Sas plus. Dette grunnet at folk drikker vognene tomme for alkohol så dem ikke har nok på returen
God morgen (og helg) fra San Diego. Sør-California har ikke levd opp til ryktet sitt de siste ukene, men i dag våknet jeg til radioen som meldte om stengt interstate på grunn av snø og is. Jeg måtte til og med skrape rutene på bilen i morges! De lokale sitter i shorts og boblejakke innendørs for anledningen da det ikke finnes noe ly for den kalde trekken.
Høres ut som et ledelsesproblem og ressurs/materiellproblem. Trenger ikke noe mer enn et par gode analytiske modeller og bittelitt machine learning (modellen bør definitivt sjekke IF og se om det MR på gang) for å finne ut hvor mye de trenger å laste.