Altså SAS, hva faen. Hva er pluss i Sas plus med kun kaffe eller te? Hva er det som rettferdiggjør en billett foran pappskiltet? Selv på forespørsel, med god tid før prep til landing, får man et bryskt nei til en mikkeller eller noe som helst annet. Det er en kort flight. I-landsproblem, men det er da også tross alt der sas opererer.... Godt jeg ikke skal ut å fly på en månedstid igjen... #detergreitmenikkekalldetplus #utløpforfrustrasjon
Kan glede meg selv med at jeg bare er forkjøla, ikke noe Covid her i gården. Men det blir nok sofaen hele helgen likevel. Formen er under middels.
Då var det snart helg, SK361 landar snart på OSL. Så er det flytog + bil før ein vel er heime seinare i kveld. Nøgd me å ha sikra ANA F også på returen i November neste år. Sebastian på CT telefonen har gjort ein glimrande jobb kvar gong eg har snakka med han. Men CT telefonen er nok no operert av vanlig kundeservice, fått beskjed at bilettane må sendas til Eurobonusavdelinga for utregning fleire gonger. Det forklarar også ventetida sjølv om ein ringer inn på punktet klokka slår 9.
Sitter på OSL og venter på flyet SK382 til TRD. Men hva en glede, SAS har kansellert flyet til KSU og vi får nå gleden av å fly via KSU til TRD. Jeg er spent hvor vi lander først. Likevel, SAS begynner å bli skikkelig frekk.
Bra start! Velkommen i OW og BA gjengen Skaff deg sølv eller gullkort så kan du bestille sete i C ved booking. BA gjør dette for å reservere gode seter til statuskunder som booker seint
Kan man egentlig oppfatte det som kansellering (som da gir Eu261, avkortet med 50%)? Flyet har kanskje samme nummer, men helt ny rute? Føler meg nok skikkelig irritert nå.