Fredag og ORDen i sakene

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av The_Dude, 01. mars 2024.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,412
    Bonuspoeng:
    113
    Er det virkelig jeg som må sette i gang showet kl 09:00 norsk tid?

Siste pakking - og oversikt over alt vi ikke har er gjennomført - og eldstemann og jeg setter snuten mot OSL. Det er altså Plus til ORD, der jeg flyr på revenue og han på award. Håpet er business hjem igjen, men det tykner til og prisene er høye.

Dette blir hans første interkont, så vi får vel markere det med cola i gullstua. Lager sikkert et lite reisebrev.

Ønsker alle en hjertelig god dag og helg!

Calling, RoadKing, Flymunda and 14 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra et grått Oslo.

Her er det ikke annet spennende på gang enn noen møter og det at det snart er helg. En helg som forøvrig neppe blir mer spennende enn å rydde rundt i huset etter at håndverkere hart vært her og revet og bygget ila uken, ikke det at de har rotet men er masse kasser som må organiseres.

God tur til @The_Dude, ser frem til reisebrevet!

Calling, Flymunda, ordnetseg and 9 others like this.
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret. Det er den dagen i dag, endelig. I fjor skulle jeg hatt rollover. Lite reising på programmet foreløpig, men det lusker noe i buskene.

IMG_5008.jpeg

Calling, Lnbre, Flymunda and 12 others like this.
  4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,911
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn

Pissregn og grått- avreise kl 12 til Sputnikland ( Drangedal:p)

Seks gubber i 50 åra skal på hyttetur. Tutdrekking av brennevin, dart, poker og heavymusikk på volum 11.

Godt man ikke begynner å jobbe før mandag kl 23.

Ellers er det usle T-27 til SEZ, og våren er her iflge kalenderen.

Det er håp-hold ut

5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    God snart helg fra kontoret

Første gang på evigheter at kalenderen er tom, så får benytte anledningen til å rydde opp litt i eposter og kanskje lese litt dokumentasjon på ting en bør kunne eller lære mer av.

En oval helg som slutter i Milano og Inter-Genoa på mandag. Kamp nummer 5 med Inter og kamp nummer 7 i Italia denne sesongen :)

6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Nederland.

Fikk forbedret en tur til EZE med å legge til turen fra og til TRD. Svensken som satt på andre enden av røret foreslo selv å droppe VIE, så da satt jeg igjen med den mest smidige ruten som er mulig fra TRD med kun to mellomlandinger/flybytter hver vei. Det blir noen timer å vente på FRA, men det gjør ingenting.

Dagens program er å se på eiketønner og jagerfly.
    Har hele uken vært høy F35 tetthet rett over huset der jeg oppholder meg, lavtflygende er de også. Synes det er gøy men mine foreldre mener at F16 støyet var lettere å leve med.

Ha en herlig dag!

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret!
    Har vært ute en tur og hentet nytt utstyr til oppgradering av hjemmekontor-opplevelsen. Så nå blir det sammenskruing av bord og stativ til skjermer og den ene og det andre. Greit å få gjort det i arbeidstiden, så jeg ikke må bruke fritid på slikt!

Må etter hvert ta en telefon til SAS og justere på en booking, men det kan også vente til neste uke.

Sitter i tenkeboksen angående leiebil i LA neste helg. Jeg har veldig lyst til å prøve meg uten, men det er jo digg å ha en bil å kunne fise rundt i mens man er der. Men, det er dyrt.. Og parkering er iallfall dyrt! Har uansett booket meg en Mustang hos Avis gjennom SAS, og prisen ble ikke så halvgæren, og jeg skal (tilsynelatende) få 3000 EB-poeng på toppen. Har noen dager igjen på å bestemme meg om den blir avbestilt eller ikke.

Snart helg! Ha en finfin fredag!

Calling, Flymunda, ordnetseg and 8 others like this.
  8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag/ettermiddag for Concorde room!

Gooood helg beste IF’re :D:D:D

DECE027F-AA6E-47CC-BD62-CE2EE8EDD96A.jpeg A344CEC0-90FB-44DC-ADEE-43C096ACBD01.jpeg

Attached Files:

Calling, RoadKing, Spielhaug and 15 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,295
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Sunnfjord. Her begynte dagen ukristleg tidleg. Nesten i går. Femåringen skal overnatte hjå bestemora laurdag til sundag, og allereie klokka 0330 i natt kom han og lurte på om ikkje han skulle reise snart... Jaja. Godt eg har rikeleg med kaffi i hus og berre skal skrive i dag. Hovudet er ikkje kalibrert for å rekne i dag. Jammen hadde det vore kjekt med ein lang og god flytur.

Calling, The_Dude, Flymunda and 6 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,538
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra midt i Oslogryta!
    Her er flight&poengtelleren like trøstesløs som hos @Upsaker, ekstra ille er det siden den ble nullstilt allerede for en mnd siden.:eek: At neste flyvning er en CT-sådan fører til at det blir dårlig med poenggivende tur også denne måneden. Heldigvis blir det da et gjensyn med TG-F, så da tåler man mangel på opptjening.
    Nå settes kursen straks mot nærmeste Vinmonopusher, håper de har noe godt å tilby.

Ha en flott fredagsaften, om det bobles i glasset eller ei!

Calling, drsyk, The_Dude and 5 others like this.
  11. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,433
    Bonuspoeng:
    183
    Her har det vært hjemmekontor og en fryktelig strevsom skitur i marka. Jeg kan anbefale å ha med mat på langtur på ski. Det blir langt fra Kikut til Sognsvann når man går tom midt i skogen
    Ellers er det reiser på tur inn i appen. Hellas med tre generasjoner er i boks og det blir min debut med Aegean. Det kan bli bra. I tillegg er jeg invitert til Bulgaria til høsten med en bulgarer. Det må bli bra
    Riktig god helg

Calling, NoLimit, drsyk and 4 others like this.
  12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden