God morgen! Sakte morgen, siden det er fredag. Kaffe nr to er på vei. Det skal visst regne hele dagen, men inne på kontoret er det tørt. Håper jeg. (Det var lekkasje fra taket for et par år siden, akkurat over min nye plass..) Kona har visst kommet i midtlivskrise før meg, og gikk til anskaffelse av en cabriolet i går. Og da kan ikke jeg være noe dårligere. Skal derfor se på ny bil i ettermiddag. Prøver fortsatt å sy sammen en egotrip om en måned, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva den skal bli til. Jaja. Noe må jeg jo gjøre på jobb i dag? Ha en fin en!
Du får ta en prat med @RoadKing om bikermiljøet og tunge sykler ... det er jo sånt unge menn i din alder bruker i midtlivskrisen
God morgen fra hjemmekontoret. Yep, det blir hjemme med "h" de første timene, det hadde visst dukket opp prekære jobbehov siden avlogging i går ettermiddag. Planene om hotelljakt legges derfor til side noen timer. Men en gang etter lunch… da skal h'en byttes med en "g", så man rekker å justere ned pulsen før helgen bryter løs. Ha en feiende flott fredag!
Mårnings fra Oslo, ingen midtlivskrise å spore her, neida, turen til Seattle forrige helg for å se etter relikvier fra ungdomens musikalske idoler teller på ingen måte inn i den kategorien.... Kaffe og regntung morgen, men som det fastslås er det snart helg, hvor det heldigvis ikke er noen planer i det hele tatt så forhåpentligvis tid til å slappe av litt!
God pinse fra gullstua på CPH. Snart klart for CPH-EWR med SAS biz. Deretter blir det helikopter siste leg’et bort til West 30st på Manhatten.
God morgen fra Stavanger. Her er det litt hjemmekontor med to teams møter i dag. Men først blir det besøk og frokost hos mellomste datter. Ha en strålende fredag
God formiddag fra Porsgrunn. Siste frihelg før jobbstart igjen. Først vaske kåken, og så fore fruen i ettermiddag. Regner med å sykle ned på favorittpubben etter mat, for å se Norge banke Italia Ha en målrik dag
God morgen fra Sølvbyen. Det er litt sent for midtlivskrise, så jeg bytter bil bare hvert fjerde år. To år til neste gang, og da rekker vi å fly litt i mellomtiden. Bl.a har vi sikret oss bonusbilletter til plus-pris i SAS nye vidunderlige businessklasse. Ha en fin fredag og pinsehelg!
God ettermiddag fra Ho Chi Minh hvor temperaturen slår Bergen og resten av Norge med god margin. Eldstedattera tok meg med på Cafe Apartments, en bygård med mange kafeer i hver etasje. Vi fikk oss noe kaldt å drikke.
Morn fra vest! Her blir det ikke en pinse i eleverte klasser, men ut i båt og skog og mark med en gjeng 10-12 åringer på speidertur. Pakkingen nærmer seg slutten: og Yr sine værmeldinger har forbedret seg fra gjennombløtt, til kanskje litt bløtt på søndag. Noen som har brukt en upgradevoucher der oppe? Blir både slitsomt og gøy Ha en givende pinse, både for de hellige og verdslige!
Nok en dag på badepark i Budapest, noe mer folksomt i dag. Varmere for hver dag som går her. Men skal på ingen måte klage, dette er herlig! Ingen musserende på frokosten i dag, om bare de hadde visst jeg fyller et rundt tall i dag får ta det igjen med kake og sprudlende senere så det var snakk om midtlivskrise høyere opp i tråden. Kanskje jeg burde ryke på en sånn, men føler det er litt tidlig. Skal tenke på det… først må jeg kjøpe MR et eller annet sted som bursdagsgave til meg selv god helg!
God ettermiddag fra VY, tog tur retur tiggerstaden fra OSL får levere klokke på reparasjon. Tok VY isf Flytoget siden jeg trodde jeg var utenfor rush, funket fint ned men krise tilbake. 129kr tur/retur isf 500kr hjelper på litt. God langhelg folkens!
God fredags ettermiddag fra kontoret. Straks helg, og da er det WF til TOS med kveldsflyet. Sjekker inn på Home Hotel Aurora i helgen, svi av litt bonuspoeng.. Kanskje de har øl der