Fredag.. snart helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. juni 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten har ca 10 grader og vi er snart midt i juni!
    Men været er bra
    IMG_9261.jpeg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Sakte morgen, siden det er fredag. Kaffe nr to er på vei. Det skal visst regne hele dagen, men inne på kontoret er det tørt. Håper jeg. (Det var lekkasje fra taket for et par år siden, akkurat over min nye plass..)

Kona har visst kommet i midtlivskrise før meg, og gikk til anskaffelse av en cabriolet i går. Og da kan ikke jeg være noe dårligere. Skal derfor se på ny bil i ettermiddag. :cool:

Prøver fortsatt å sy sammen en egotrip om en måned, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva den skal bli til. Jaja. Noe må jeg jo gjøre på jobb i dag? :rolleyes:

Ha en fin en!

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Du får ta en prat med @RoadKing om bikermiljøet og tunge sykler ... det er jo sånt unge menn i din alder bruker i midtlivskrisen

Sunnfjordingen, RoadKing and haifinn like this.
  4. holmen

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    Svigermor har jobbet på Sunnås, så jeg får ikke lov til å ta motorsykkellappen. :D

5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,595
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Yep, det blir hjemme med "h" de første timene, det hadde visst dukket opp prekære jobbehov siden avlogging i går ettermiddag. Planene om hotelljakt legges derfor til side noen timer.
    Men en gang etter lunch… da skal h'en byttes med en "g", så man rekker å justere ned pulsen før helgen bryter løs.

Ha en feiende flott fredag!

6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Oslo, ingen midtlivskrise å spore her, neida, turen til Seattle forrige helg for å se etter relikvier fra ungdomens musikalske idoler teller på ingen måte inn i den kategorien....

Kaffe og regntung morgen, men som det fastslås er det snart helg, hvor det heldigvis ikke er noen planer i det hele tatt så forhåpentligvis tid til å slappe av litt!

7. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,002
    Bonuspoeng:
    113
    God pinse fra gullstua på CPH. Snart klart for CPH-EWR med SAS biz. Deretter blir det helikopter siste leg’et bort til West 30st på Manhatten.

8. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger.
    Her er det litt hjemmekontor med to teams møter i dag.
    Men først blir det besøk og frokost hos mellomste datter.
    Ha en strålende fredag :cool:

9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,261
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Siste frihelg før jobbstart igjen. Først vaske kåken, og så fore fruen i ettermiddag.

Regner med å sykle ned på favorittpubben etter mat, for å se Norge banke Italia:)

Ha en målrik dag

Eddie47, Calling, Rscott and 10 others like this.
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,369
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Det er litt sent for midtlivskrise, så jeg bytter bil bare hvert fjerde år. To år til neste gang, og da rekker vi å fly litt i mellomtiden. Bl.a har vi sikret oss bonusbilletter til plus-pris i SAS nye vidunderlige businessklasse.

Ha en fin fredag og pinsehelg!

Eddie47, Calling, Rscott and 12 others like this.
  11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel ikke bare bikere på Sunnaas...

12. holmen

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det nok ikke. Men kona er meget streng når det gjelder akkurat det der. :cool:

Eddie47, Sunnfjordingen and RoadKing like this.
  13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Ho Chi Minh hvor temperaturen slår Bergen og resten av Norge med god margin.

Eldstedattera tok meg med på Cafe Apartments, en bygård med mange kafeer i hver etasje. Vi fikk oss noe kaldt å drikke.

IMG_6793.jpeg

14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,377
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Her blir det ikke en pinse i eleverte klasser, men ut i båt og skog og mark med en gjeng 10-12 åringer på speidertur. Pakkingen nærmer seg slutten:
    IMG_8841.jpeg
    og Yr sine værmeldinger har forbedret seg fra gjennombløtt, til kanskje litt bløtt på søndag. Noen som har brukt en upgradevoucher der oppe? Blir både slitsomt og gøy
    Ha en givende pinse, både for de hellige og verdslige!

15. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,563
    Bonuspoeng:
    93
    Nok en dag på badepark i Budapest, noe mer folksomt i dag. Varmere for hver dag som går her. Men skal på ingen måte klage, dette er herlig!

Ingen musserende på frokosten i dag, om bare de hadde visst jeg fyller et rundt tall i dag ;):p får ta det igjen med kake og sprudlende senere:)

så det var snakk om midtlivskrise høyere opp i tråden. Kanskje jeg burde ryke på en sånn, men føler det er litt tidlig. Skal tenke på det… først må jeg kjøpe MR et eller annet sted som bursdagsgave til meg selv :D

god helg!:)

EndreD, Eddie47, Calling and 7 others like this.
  16. holmen

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen! :)

ordnetseg liker dette
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra VY, tog tur retur tiggerstaden fra OSL får levere klokke på reparasjon.

Tok VY isf Flytoget siden jeg trodde jeg var utenfor rush, funket fint ned men krise tilbake. 129kr tur/retur isf 500kr hjelper på litt.

God langhelg folkens!

EndreD, Eddie47, Calling and 5 others like this.
  18. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,999
    Bonuspoeng:
    93
    God fredags ettermiddag fra kontoret. Straks helg, og da er det WF til TOS med kveldsflyet. Sjekker inn på Home Hotel Aurora i helgen, svi av litt bonuspoeng.. Kanskje de har øl der :)

EndreD, Calling, Eddie47 and 4 others like this.

Del denne siden