God Fredag! Akkurat nå står jeg i Moss å venter på ferga til Horten! Nok en vellykket harrytur uten å hilse på tolla.. Angrer da såklart på at jeg ikke handlet mer Håper alle får en strålende helg i varmen! Ps: pass på væskebalansen, alltid et glass øl/champis per glass vann
God fredagskveld fra Hongkong. Grand Club v Grand Hyatt leverer topp service som alltid, Ruinart Champis i strie strømmer...fikk for øvrig to glass med det samme jeg kom inn i loungen, ‘Its just a few sips’ mente Charles (sjefen her i kveld), kanskje ryktene om ‘Inside-gjengen’ fra Norge har nådd til andre siden av sundet her..?
Qantasloungen byr på egen gin-bar, utsikt og flere ansatte enn det er personer i loungen. Jeg liker Aussies
Fortsetter å spamme tråden med feriespam Dronningen stråler i solskinn. Væskebalansen må opprettholdes! BA er best i annen etasje.
God fredag fra Olja også. Litt kjipt å være på jobb når "alle" andre har eller snart skal ha ferie, men når man ser på sommerværet som er meldt der hjemme neste uke så er det kanskje like greit at man er her... Fortsetter det slik så må det nok bli en spontantur til varmere strøk i år også. God helg!
Etter å ha vært bosatt i nesten 2 år i Danmark er det på tide å prøve min første røde pølse. I SAS Loungen, selvfølgelig.
God fredag fra gullstua på OSL. Autosvar på mailen kicker straks inn, og jeg skal bare sende en siste statusslide før jeg er helt i feriemodus. Stappfull Ethiopianflyvning til ADD, så videre til CPT hvor noen uker med eventyr i Sør-Afrika, Lesotho og Tanzania venter. Ha en sinnsvakt bra en, folkens!
Blir dårlige historier når man ikke krasjer i lyktestolper. Tjaaa. Har forpliktet meg til dummere ring før, men samtidig har jeg cirka null ledig tid til å faktisk skrive noe. Så den som lever får se, tenker jeg.
God aften frå Sunnfjord. Arvingen har sovna. Far har fått seg eit glas vatn og restar av madammens heimelaga fiskegrateng til kvelds. Hei kor det går! Det er framleis ein del veker att til eg får ferie, @Travellingalf. Vi sunnfjordingar er kjende for å vere treige, so enkelte vil kanskje hevde vi halvvegs har ferie heile året.
Piip sa det når jeg gikk ombord på flyet fra OSL til BOO og ut kom en lapp med nytt sete. I SAS Plus. Første gang jeg har blitt oppgradert på short haul. Heldigvis ikke i et midtsete. De små gleder!