God fredda! Ser min andre dose er fremskyndet til midten av september, og i tillegg varsles det ytterligere framskynding med dagens nyhet om ekstra doser. Nå kan en jo for alvor begynne å brette opp booking ermene
God fredag frå BGO. Her søv både madammen (på hotellrommet) og yngstemann (i vogna) medan eg underheld eldstemann ved heisane i fyrsteetasjen på BGO. Då ser det jammen ut til at årets siste flytur er undagjort. Neste flytur vert truleg neste års sommarferie til Asia, om då ikkje konsesjonssøknaden om egotripp til California skulle gå igjennom. Null og niks handla på TTT i går.
Jeg ga opp etter 37 min . . . . Irriterende at de ikke kan si hvor mange som er foran i køen. Sendte istedet mail til Gold.dk, og fikk utmerket hjelp.
1:32 nå. Sende e-post, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, skal gjøre det Helt enig i at det er teit at man ikke vet hvor i køen man er.
God formiddag fra Porsgrunn. TTT gikk utmerket i går, fylt alle skap og skuffer. Gladnyheter ble feiret med sushi og bobler. Poden kom hjem med Meget og bestått på fagprøva. I dag er det duket for stikk to, satser på å ikke få noen bivirkninger- men kjenner noen som har blitt dårlige- vi får se. T-37 avreise til Maldivene Ha en fortreffelig aften.
God formiddag fra kontoret i Sandefjord. Fredag den 13. og problemene står i kø.. Vurderer neste års sommerferie. Har booket enveis til New York i slutten av juni men tror det blir litt tidlig. TTT i går var skuffende. Matskapene var ikke tomme nok etter ferien til et skikkelig påfyll. Blir ikke poeng av sånt .. Nå som skolen begynner igjen til uka blir det nok mer som går ut. Satser på bedre uttelling ved neste anledning =)
1 time og 17 minutter brukte gullmailen fra mottatt e-post til endret flybillett Det er mindre enn det jeg sto i telefonkø uten å få tak i noen... Takk for tips!
M4 Competition. Her er vi uskyldige! Hadde leid en en MX-5 for hyggetur langs Rhinen. Men bilen vår fikk glasskade så da ble vi oppdatert til noe som går styggfort. Artig med bil der en må slippe gassen før en kommer opp til bilen en kjører forbi.
Det var flaks ja! Kos deg helmax sjef. Det er en brutal kjerre! M4 Comp er noe at det beste sommer bilene en kan oppdrive, vs 992 Turbo. Viktig å teste fartssperren(og fortsatt beholde førerkortet)
God ettermiddag fra sete ?? på VY L1 fra Grorud til Oslo S. Straks klar for innsjekk på Clarion Oslo. Ser frem til hyggelig lag med flotte mennesker i kveld.
God aften frå hytta ved inngangen til Jotunheimen! Her nytes siste rest av ferie. Smått misunneleg på gjengen som samlar seg i Oslo for øyeblikket, håpar det passar bedre neste gong!