God formiddag (såvidt) fra Jessheim Her er det akkurat booket jobbtur til Brussel og Drammen, uten sammenligning forøvrig . Når man ikke reiser får man trøste seg med utsikten til innflyvning på OSL fra stua. Her SK377 eller DY383 (mest sannsynlig denne) i solnedgang i går ettermiddag T-6 Chicago Ha en strålende dag og helg!
Gårsdagens kansellering av EVA flyvning på hjemreisen i november er "løst". EVA bookingen setter tydeligvis store begrensinger på hva jeg får lagt til av flyvninger. Jeg ser godt med billetter som SAS ikke finner, når de skal legge til bookingen. Men til slutt fant jeg morgenflyvning med THAI som plutselig gir oss 19 timer i Tawian. Langt fra ideelt. Er det noen som er oppdaterte på hvordan det fungere å dra på et karantene hotell kontra å bruke lounge hotellet på TPE? Er det i hele tatt mulig?
God dag fra vest! T-5timer til CPH, så MIA i morgen. Lurer på hvordan det ser ut etter Ian var på besøk? Lenge siden en har flydd eco så langt, og når verken plusgrade LOT virker, SAS sitt *A-søk er nede, så blir det dessverre ikke biz denne gang. Regner med man har godt av en liten realitycheck
Er finn SAS bonusreiser fanen som ligger over *A søket på hjemmesiden forbedret. Nå kan en søke og få opp ledige reiser feks til Asia, Europa eller spisse søket mer.
Her i Sandefjord skjer det ikke mye spennende .. Men i helgen blir det barnebursdag (11 år) for minstemann og F1 på TV. God helg!
Jammen gikk det bra på JNB. Vi hadde touch down 9 o’clock sharp så jeg tenkte at dette kom ikke til å gå. Men vertinnen vi ble møtt av på gaten dro oss kjapt gjennom pass, bagasje og toll, sneik oss forbi et par køer og vipps var vi på plass ved gate ferdig innsjekket og bagasje befordret til og med før boarding startet.
God fredagskveld fra hovedstaden. Helgen starter med litt ballspill på skjermen og godt drikke i glasset. Ellers er planene for helgen at man skal bort på middag i morgen, også på fotballkamp på søndag så da går nok denne helgen også. Ingen flyturer planlagt før i slutten av oktober, men nok annet på programmet så dagene suser nok forbi for det. God helg folkens
God californisk formiddag fra Polaris, LAX. Droppet hotellfrokost til 15 dollar, vel vitende om at bedre ventet på flyplassen. Om noen skulle lure tar det 20 minutter å gå airside fra Tom Bradley via terminal 4, 5, 6 og 7 bort til det aller helligste... Bildet viser en LAX breakfast sandwich.