Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 22. mai 2026 kl 08:31.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,130
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra Bangkok.
    Yr har vært veldig lite troverdig på denne turen. Heldigvis. For de meldte masse regn, men det har ikke regnet i det hele tatt. Så da endte jeg med å booke en sykkeltur i morgen. (Det blir sikkert regn i morgen, siden jeg booket sykkeltur..)

I går og i dag har jeg jobbet, spist digg mat, drukket øl, og gått mange skritt.

Nå skal jeg straks finne meg litt lunsj, og så blir den liten shoppingtur. Jeg synes jeg var flink som pakket lite, men det var i overkant lite. Jeg har ikke nok rene sokker. :rolleyes:

Ha en fin en!

Flyingdutchman, NoLimit and indahla like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,726
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret!

Regn var også lovet her, men solen skinner.
    TTT ble unnagjort med en liten avstikker til Dahls pub og kjøkken og Token Boardgame bar (sistnevnte er et pop-up konsept, de har masse brettspill man kan låne for å spille der, med servering fra Ladejarlen slik at man ikke blir tørst heller). Anbefales å stikke innom hvis man er glad i brettspill :) Dette er i alle fall et tilbud jeg har savnet her i bartebyen.
    Bare gjort en liten poengtabbe. Dahls gir jo EB poeng (50 per 100kr), men dama betalte og hennes kort er ikke registrert på SAS shopping enda.
    Leste om problemer med bankterminal hos Kiwi i går, men det problemet var løst da vi endelig rakk frem. Ble bare en liten handling denne gangen uansett, så ikke noe stor krise.

Blir godt med 3-dagers helg!

Ha en fin en :)

Del denne siden