God ettermiddag Skygge passet bedre for lett solbrente kropper. Solen er nådeløs, myggen likeså. Nikki Beach er så helt passe.
Allerede nå er hotellpriser i Tokyo stivere i Golden week. Skal være der hele uken, så jeg har allerede booket rom.
God fredag fra SK925. Fikk ikke CU, men fikk sikret bulkhead vindussete i Plus, og ledig ved siden av, så det blir nok en ok tur til Washington. Har derimot fått bekreftet oppgradering til "suite" på Holiday Inn, og værmeldingen er jo super i helgen
Overraskende stille og rolig på OSL nå kl 1630. Ingen foran meg i fast track sec. Lite action i butikkene. Og veldig få andre som tar en liten Mimosa i OSLounge....
God aften folkens Fått unnagjort 1 arbeidsuke etter ferien, ikke så ille å starte igjen som jeg hadde trodd. Fikk tatt ett skippertak med forefallende bokføring i dag, samtidig med litt godt i glasset Kunne unne seg litt når bedriften min fylte 10 år for noen dager siden. Sesongens gullkort er også i boks Når man slenger på 20k fra Amex, en flyvning til LA i januar og 2 mnd minimum poeng fangst fra Sas MC. Så da er spørsmålet om man skal gå videre til diamant, perioden ender i slutten av april. Har heldigvis god tid til å tenke på det.