Veldig godt valg av burdagsdato! Jeg har også bursdag i dag, og har startet forsiktig med dobbel vaffel og kaffe. Gratulerer, @ccurrahee!
God Fredag fra den (snart) flyvende badstu i regi av ANA retning BKK. Kanskje like greit å få klimatisert seg litt før ankomst? Ser ikke ut som andre her inne har slitt med lave temperaturer i Thailand i det siste! Har brukt 7 timer av dagen i ANA sin lounge her på NRT. God mat, dusj, fin utsikt mot rullebane og diverse selskap jeg vanligvis ikke ser. Alt i alt en god lounge å sitte i når man først har så lang ventetid.
Det er ledige billetter. Og datakunnskapen er vel bare marginalt bedre enn din, men det sier vel ikke all verden
Gratulerer med dagen både @ccurrahee og @jonss ! Her på kontoret i Sandefjord er det stille. En del internmøter og andre arbeidsoppgaver. Heldigvis snart helg! T-3 AES
God ettermiddag fra gullstua i Addis. Begynner å tykne til her. Security på ZNZ var helt på trynet. Plaster på såret var walkout til A350. Ble også en gammel norsk GP klassiker på veien:
OSL lounge skuffa, de stengte premium avdelingen kl. 18. Fikk forøvrig til informasjon at premium er åpen man-fre 11ish til 18ish og stenges etter besetningens forgodtbefinnende. Jeg skal skrive en klage på dette til Amex og håper alle andre Platinum innehavere gjør det samme.
SAS svikter ikke med sin forsinkelsesgaranti. Nå er vår avgang til CPH meldt utsatt med 1:05, fair chance at det blir mer. Spøker for vår connection i cph der vi i utgangspunktet hadde 1:30 å gå på. Syns ikke det har vært annet enn forsinkelser de siste årene, med en stigning nå siste året.
Har forflyttet oss til gullstua, helt klart bedre en standard osl lounge. De har GT i gullstua @Eddie47 (trass i et land av moralens voktere)