God kveld fra hovedstaden. Etter at arbeidsuken var over startet jeg helgen i Nordmarka. Fine forhold for det meste i løypene som var nyoppkjørt i dag, men ganske så isete i løyper som hadde stått noen dager. Men alt i alt en fin skitur som start på helgen. Nå skal man pakke baggen for i morgen skal man ut og fly, det blir bra God helg folkens
Jaja, det er mye man skal oppleve en fredag. Blant annet en godt voksen mann som gir flyvertinnen en på haka. Helt utrolig, hun satt rolig på huk og snakket med ham og plutselig smalt det. Vi aner ikke hva som ble sagt men det rettferdiggjør uansett ikke en slik reaksjon. Når vi ankom CPH så var det 7 sortkledde mann som ventet på herren, jeg tør tippe at han aldri får fly med SAS igjen. Jeg vil iallefall si at hvis SAS ønsker noen som helst respekt som arbeidsgiver så er den mannen svartelistet på livstid. Jeg må si, jeg har sympati for crew som må håndtere slikt. Skjønner egentlig serveringsbegrensning, selv om denne personen ikke framstod beruset.
Man har vel ikke en "no-fly list" i Norge? Men høres jo ut som han fyren der absolutt burde vært på den.
Offisiell åpningstid er 10-18 alle hverdager. Stengt i helgen. Så at det skulle være litt tilfeldige åpningstider, høres rart ut.