God morgen fra HQ Siste innspurt før juleferien er i gang. Fjordkraft har lansert sin julegave til alle bonusnisser som vet å utnytte gode tilbud, se lenken under til invite-tråden. https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-600080 Ha en strålende fredag, bonusnisser, og riktig god helg
God morgen fra Sølvbyen. Varmegrader og "nyslått" plen. Og vi som kjøpte fin snøfreser for to år siden! Heldigvis plages vi ikke av oversvømmelser, medfølelse til de som gjør. Det blir "rolig" dag i heimen, bare litt rundvask og klargjøring for gjester og jul. Ha en fin fredag!
Morn fra vest! Langdag idag, skal hanke inn årets siste overtidstimer idag og imorgen. Da går kanskje julegavene i null? Nesten helt i mål med pakkekjøret også, mangler bare noe småplukk til slekta på feil side av vannskillet, det ordner seg nok. God helg til alle!
God morgen fra kontoret, hvor det i dag er rimelig langt imellom kollegaene. Vel, da får man jo både gjort unna en del jobbting&tang og har anledning til litt reisedrømmer. Tidligere i uken ramlet det inn et par nye evouchers fra Lufthansen, og nå er de satt i produksjon. Dvs., oppgradering er ikke bekreftet, men jeg er plassert på den evinnelige waitlist'en. Har erfart, og skjønt fra andre, at forhåpningen til at den går igjennom bør legges på et svært moderat/lavt nivå, men: den som intet våger, etc! Ha en optimistisk fredag!
God formiddag fra Grenland. Siste em på jobb i dag, før fri til 5 januar. Digg.. Ser bolagets julekalender gir 40% avslag på bonusreiser til USA mellom 1.jan og 31 mars. Har en bonustur for to i den perioden. CPH-MIA, og MIA-CPH-TRF. Hvis jeg ringer inn og legger til feeder OSL-CPH, vil hele turen bli rekalkulert? Hadde vært årets julegave Ha en god helg
Nå har mor pyntet tre og huset er klar for innrykket.. Det nærmeste jeg kommer fly i dag er å hente en datter på BGO som kommer fra Nashville! Ja ja .. noen er ute og flyr Godt det er helg
God morgen! Ganske rolig på veien i dag, har folk allerede tatt juleferie? Har også fått ny fin vei til jul. 4 felt, 100-grense, og nesten ikke trafikk. De pengene kunne nok ha vært brukt på lurere steder, men jeg bruker 4 minutter mindre på vei til jobb. Dagen startet med å booke en bonustur til LAX for to personer. Ikke i 40% rabatt-perioden, men med FP4 er det fortsatt en ganske god deal. Nå er det litt jobb, før julelunsj (derfor er det ganske mye folk på kontoret, til en forandring). Ha en fin en!