God morgen fra Oslo Vest Trippel hamstringen er tatt til nye høyder. Ungene er veldig fornøyde med burgere og taco fest i en litt annen frekvens en til vanlig. Trumf kontoen vekter seg drastisk i prosent andel Meny T-8 Høstferien Da går kostholdet over til Pizza og Pasta Ha en fin fredag alle bonusnisser
Gårsdagen gikk med til å spise seg videre gjennom øyas mat. Sa Clastra holder et veldig høyt nivå (min fotografering ikke et like høyt nivå).
God ,morgen til hele forum Cayenne turen er under forsiktig planlegging. SAS salg med tilsutningsfly gir greit med grunnpoeng, for oss som trenger sånt neste periode også. Ikke er det så dyrt med hotell I Paris heller. Lang dag på jobb, som avslutter en travel uke. Og jeg som trodde jeg skulle tilbake til det Eleverte bygget oppe på Oslo Vest og ha roligere dager denne høsten. Etter 14 dager i ny funksjon er det noen som prøver å rekrutere meg til en ny sideforskyvning. Synd at lønnsforhandlingene i denne delen av jobbverden bokstavelig består av mer eller mindre muligheter for vaffel på tirsdager. GOD BURGER OG TACOHELG!
God helg! Burgerne ble fortært i går, nå er jeg trygt plassert i 1E! Heeelt fullt fly, så D+F med håp om blokkering virket ikke. Men damen i 1E ville gjerne slippe å sitte mellom pointearner og meg. K
God morgen fra Nord-Jylland. Tiden går fort i godt vær, allerede i dag går ferden videre til Århus. Tillater oss å minne alle hub - og nettverk-byggere på at selv de beste kan få hull i systemet. Kan det være *A som mangler her? Ha en feilfri fredag,
Morn fra kontoret. Middag og lunsj på Bergstaden hotell i dagene som har vært, var spot on! Er spesielt glad for at de har stålkontroll på folk (som meg) som har matallergier. Noen som har funnet noen godbiter i helgesalget enda? Ha en herlig fredag, snart helg
God morgen fra nordvest. EB kontoen er skrapet, årets CT-er er fortært og Trippeltrumf er over. Nå har jeg ikke råd til en sjokoladebolle ombord engang. Men nærmer meg Diamant fornyelse da i det minste. T-11 til høstferie og Florida....
Morn. Har på dress i dag, dessverre. Men, senere i dag skal jeg noe som er mye hyggeligere. Mat og øl og turplanlegging. Ha en fin en!
God fredag fra basen i Oslo, aka hjemmekontoret. SAS appen melder om hele 147 dager til neste utflukt, nesten så en begynner å bli deprimert, men får nå se om jeg klarer å snike inn noe før den tid, skal i alle fall ikek stå på viljen. Snart helg i det minste, som alle andre på forumet gleder jeg meg til en saftig burger i kveld, når kommer det 50% trumf på øl er det eneste jeg lurer på
God formiddag fra Grenland Avreise hyttetur til Holmsbu om et par timer-syv lystige herrer. Pakker med pokerchips/kortstokk. El Dart, beer-pong og en quiz. Som matansvarlig for helga, ble det storhandel i går Ellers blir det ennå en guttetur neste helg- fly over til balløya med Ryanair fra TRF.. Fruen blir igjen gressenke, men hun gleder seg til avreise seychellene om 37 dager. Hvis ikke tyrkerene kommer med noe schedule faenskap i siste liten som de pleier da? Ha en planlagt helg
God dag frå tog 837! Det betyr jo, som alle veit, at turen går frå Vilnius til Kaunas. Det er sommarleg og fint her austpå og eg møtte familiehøvdingen på Vilnius jarnbanestasjon: Ha ein knallfin dag, godtfolk!