Hahaha, minner meg om tegneserien Ullkorn som jeg leste på 80 tallet. Var hysterisk morsomt (den gangen i alle fall)
Ble en liten 4 km tur til andre siden av Finsevatnet Før vi fant veien til veggen på DNT Finsehytta for en velfortjent God helg
God ettermiddag fra vest! Istedet for flytur i eleverte klasser ble det overtid på jobb. Jaja, når man ser hvor mye forsinkelser det er i Europa idag, så er det kanskje like greit å slappe av på jobb. Her er dynamisk link for de interesserte
Ble litt sen med kamera på flighten til BOS, men tok en for laget på dessertmenyen - her er det komplette utvalget:
Nå er det sikkert 20 år siden sist, men Die Hard holder seg overraskende bra. Kanskje hjulpet av en dash rødvin eller to men
Alle flyplasser i Spania har vært stengt i dag pga IT trøbbel, så jeg er gjerne lenger haha Nå er uansett planen min for retur først på søndag, og da er det vel OK igjen. Have a good one! I do!
God kveld fra hovedstaden. Siste feriedag for denne gangen, på mandag venter jobben. Benyttet dagen som litt turist i egen by med å ta med mamma på skimuseet i Holmenkollen. Ikke vært der etter ombygging og oppussing, og må si det var blitt veldig flott, så var vel verdt besøket og turen opp til Kollen Nå blir det sofaen og litt oppladning til helgen! Nyt fredagskvelden og og god helg folkens