Fredrik skal fly 800 ganger på 180 dager

Tråd i 'Nyheter' startet av BendikHa, 05. april 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann, Fredrik.

    Fantastisk tiltak, håper du lykkes!

    Jeg har fulgt med deg helt fra du var 15-16 år på Flyprat og frem til nå og setter pris på den energien du representerer. På din alder var jeg like besatt på å få meg RVC kort, dog var internet ikke oppfunnet enda ;). Jeg beklager også at vi ikke hadde penger til å sponse deg til dette prosjektet, takker dog så mye for henvendelsen.

    Jeg har kikket igjennom historikken din her på Insideflyer og klarer ikke å finne noe nedlatende sagt om deg annet enn en kommentar fra @Jørgen vedr. din Pandion klistrelapp på telefonen.

    Bortsett fra det, har du søkt etter hjelp om ting, som akkurat denne turen, mange svarte deg i den tråden og også sikkert funnet gode deals, kanskje til bl.a. Azorene her (ser på Instagram at du er på vei dit i dag ;))

    Som andre, synes jeg tonen på forumet er meget bra, beklager at du føler at det føles nedlatende. Sånn skal det ikke være.

    Så selv om jeg ikke kommer til å følge deg på ett svensk forum som har relativt mange større egoer enn det man ser her, kommer jeg til å følge deg på Instagram, samt at jeg håper du stikker innom her av og til

    God tur!
     
    Skarven, Henrik, BendikHa and 16 others like this.
  2. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    www.sk800.no :) Bare en liten BETA versjon før prosjektet. laget for noen dager siden. :)
     
    Petter B-C, mhsalv, tommy777 and 8 others like this.
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Dette blir spennende å følge med på. Lykke til, håper du setter rekord :)
     
    SAS-EBP liker dette
  4. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! :) Blir kjekt!

    Noen så har tips til va som kan gjøres/bli bedre. Vil ikke ha det som en "blogg" og skrive 4000 ord hver dag. Men lett og enkelt. Alle tips mottas med takk! ;)
     
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,328
    Likes mottatt:
    10,163
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til! :)
    Blir spennende å følge deg!

    Håper også du kan oppdatere oss litt underveis. Så regner jeg med at forumet gjør hva det kan for at du skal føle deg velkommen... :)
     
    SAS-EBP and tommy777 like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er i alle fall imponert, blir svett de dagene jeg vet at jeg skal ha to T/R reiser samme dag .... men det er vel alderen ...

    Gleden for Fredrik er jo at han slipper å reise inn til byen mellom hver flyging og ny sikkerhetskontroll ...
     
    Last edited: 20. april 2016
    SAS-EBP liker dette
  7. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
  8. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du plutselig bruke litt energi på forumet her allikevel?
     
    Flemming Poulsen and Chrisbgg like this.
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    @SAS-EBP - Du er mere end velkommen her - og som du kan se fra feedback fra alle andre brugere i denne tråd, så er de enige og vil meget gerne følge dit rekordforsøg. Men kun at bruge denne tråd til at linke til en masse andre websider er ikke formålet med vores forum. Så jeg håber du vil bidrage med lidt mere end at dele links.
     
    leeds1979, Fredrik81 and geddi like this.
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Skjønner ikke helt hva du antyder og jeg aner ikke om det er skrevet, men på f.eks flyertalk er det relativt strengt hva gjelder lenking videre til blogg eller egen nettside.
    Synes ikke insideflyer eller lignende sider skal være rene trafikkgeneratorer for en 3-parts side, hvert fall ikke hvis man får betalt for klikk(den som lenker)
    Man bør hvert fall skrive et par setninger om hva det gjelder.
     
  12. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    La oss ikke spore av enda en tråd.
    [​IMG]

    Woohooo! Stå på, /*Fylle på positiv tekst*/
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Come on, folkens

    Jeg gleder meg til å følge Fredrik, la oss bruke denne tråden til det.
     
    jayeff, SAS-EBP, Stuttfeiten and 9 others like this.
  14. Storemann

    Storemann Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ikke annet å gjøre enn å ønske lykke til! Snakk om en alternativ anvendelse av sommerferien:)
     
    SAS-EBP liker dette
  15. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God tur. Sinnsykt opplegg
     
    SAS-EBP liker dette
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til! Spennende prosjekt.
     
    SAS-EBP liker dette
  17. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Her vil jeg også ønske Fredrik masse lykke til!!

    Tror vi alle kan si at vi flyr mye eller mindre, kort eller langt, ut fra ulike preferanser og gleder. Noen bare på jobb, mens andre flyr så mye de klarer på privaten. Så får man jo synes hva man vil om sine ulike medpassasjerer - og der har vi jo alle mange ulike oppfatninger.

    Men når noen lager et mål om 800 flygninger og 1.000.000 Eurobonus-poeng (om jeg har forstått det riktig), så må det være lov å tenke utenfor boksen sammenlignet med andre "tradisjonelle og til-dels utradisjonelle passasjerer". Blogg, innlegg og diskusjoner på forum og medieoppslag - er kanskje viktig, for hva vet vi om Fredriks "egentlige målsettinger"?? Det er jo ikke alltid man får innsikt i hva som er det egentlige målet og 800 flygninger kan jo bare være et delmål og/eller en strategi for å oppnå noe annet. Medieoppslag og kommentarer fra SAS-ledelsen er jo bra og gi andre muligheter i framtiden. Jeg vil ikke spekulere, men heller bare være positiv og håper at Fredrik oppnår mer enn 1.000.000 poeng, status, og bekjentskap med SAS-personalet.

    Kanskje kommer det en bok en dag? Eller kanskje får vi Fredrik som fremtidig pilot? Kanskje er dette bare oppvarmingen til 100 jorden-rundt på 365 dager?

    Uansett: Det er vanskelig å skue andre debattanter for hva de skriver og uttaler - så om ting høres rart ut, kommer litt skjevt, med eller uten skrivefeil - så er positivitet først alltid bedre enn noe annet. Spesielt om man har et mål om påvirkning :)

    Lykke til igjen - og jeg gleder med til den som velger å hoppe etter Wirkola - eller "Fly lengre enn Fredrik" !
     
  18. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ønsker lykke til og er veldig spent på om Fredrik faktisk holder ut alle 800! :cool:
     
    SAS-EBP liker dette
  19. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har lyst til å være kritisk her, håper dette går bra i god diskusjons ånd. Mine tanker om dette "prosjektet"

    - Synes det er spesielt å drive en stor pr-kampanje for seg selv og opptre på alle mulige salgs forum på denne måten. Selvsagt er det litt fascinerende at noen velger å bruke enormt mye tid på noe sånt, det er noe ekstremt over det. Men, det fremstår for meg (og mange andre, spesielt de som ikke er så inne i fly/bonus"mindsettet") som galskap og stor bruk av tid på å være unyttig for seg selv og andre. Kanskje blir mulighetene for de som virkelig trenger å reise mye dårligere fremover. Jeg ser i alle fall ikke opp til dette.

    - Synes også brukeren rett og slett virker å mangle en del "antenner". Hva er vitsen med å sitte og kritisere forumet han selv velger å delta på? (med tidligere "falsk" EBP atpåtill - noe han ikke tør å kommentere engang) Og like fullt bruke det til å reklamere for seg selv? Samtidig er postene hans bombet med :);):)- jeg lurer på om han forstår hvordan dette oppfattes?

    Det er fint å fly, til og med mye. Fly er for noen en nyttesak, for andre er det å fly i seg selv en verdi. Man for relativt greie summer oppleve Norge og verden, gjerne med litt luksus. Eller, bruke tiden på neo helt annet, bli kjent med nye mennesker eller gjøre noe fornuftig med livet sitt. En mileage run eller to er da helt innafor det og, å bruke noen dager på det kan forstås. Men et halvt år i samme maskin på samme kjedelige rute? Er glad jeg slipper å fly samme tur 900 ganger.

    Takk for oppmerksomheten.
     
    LN-MOW, RoadKing, Trond and 1 other person like this.
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser hva du mener @polscifly og jeg synes selv at dette prosjektet er helt spinnvilt, men samtidig klarer jeg ikke helt å engasjere meg i at noen velger og gjøre noe så crazy.
    Falsk EBP er derimot noe annet og blir bare teit, men vi setter det på ung alder :)
     
    Fredrik81 and RoadKing like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden