Noen tanker tilbake:
- SAS-EBP er da ikke den første som har opptrådt i media om sin frequent flyer-hobby? Vi har flere forumister som har vært både på god morgen norge, i flere større aviser og stått fram om hvordan de reiser mye, ofte og hvorfor. De opptrer i flere forum, og har gitt tips som potensielt har forringet mulighetene til gullkort. Hva skiller SAS-EBP fra disse, i dine øyne? Hvorfor er det en forskjell på folk?
- Han reklamerer for seg selv, og bruker smileys. Hva skiller han fra andre som også reklamerer mye for seg selv og sin livsstil? Han er da ikke alene om å ha en MEGET spesiell sjargong innen luftfartsmiljøet, hvor voksne menn reiser rundt med små kosedyr (fritt valgt fra et utvalg mennesker som jeg vet takler å få høre det) og/eller omtaler seg selv på forskjellige måter? Og legger ut i flere forum om sine reiser, på sine spesielle måter?
- Det kan være veldig sosialt å dra på "korte mileageruns". Personlig har jeg truffet svært mange mennesker på reise innenriks i Norge; jeg har stående invitasjon til overnatting flere steder i USA om jeg noen sinne reiser til disse byene, jeg har hatt dype samtaler om businessideer med businessmannfolk etter at de har trøsta meg når jeg hylgrein gjennom turbulens, jeg har hatt helikopterpiloter som har holdt meg i hånda over trøndelag og jeg har selv stilt opp for både barn og voksne som har hatt flyskrekk de siste årene. Når man reiser alene og er litt åpen for det, så er det utrolig hvor mye fine folk man kan komme i kontakt med. Ikke bare passasjerer, men også crew
- Det er ikke samme maskin som flyr, men man må være litt
connoisseur for å kjenne forskjell på LN-RPB og LN-RRC. Respekterer at noen finner slikt uinteressant, personlig synes jeg det er spennende
- Fornuftig er noe som forandrer seg etterhvert som man forflytter seg framover i dette livet. Og takk gud for det, ellers gjør man jo aldri sinnsyke minneverdige ting man tenker "da jeg var ung... puh! jaja. ikke i dag!!". Og det er jo de tingene man husker når man ligger på dødsleiet. Tror jeg, iallefall
Vis alt...