God morgen/formiddag fra Trondheim Det øsregner her , så det blir ikke båltenning iallefall.... Noen timer på jobb , så straka vegen til Værnes for å sjarmere isenk kvinnelige gate-agenter med mine brun-grønne dådyrøyne for å komme med et tidligere fly til Oslo.... Ser fram til en pils med med-forumister i kveld. Ha en flotters fredag
God morgen frå Gdansk! Frokosten er inntatt og det regnar nesten ikkje ute. Då må det bli ut og promenere litt rundt omkring og ta litt bilder før avreise til flyplassen. Må huske å ta ut meir cash til puta (ikkje spansk) og taxi. Og så skal det utførast litt nettshopping for å få i land siste julegavene no når SAS MC gjev 30 poeng per hundrede kroner. Ha ein fin dag!
f.... det glemte jeg (igjen).. God shoppingglede og god fylletur for de som skal til Oslo. For min del blir det å være hjemme i helga for å fly til Oslo på søndag igjen...
God formiddag fra skolen! Gand vgs. Er det noen bilselgere her? Hvis ja, da har jeg noen spørsmål deg deg Ta gjerne kontakt, PM eller Instagram: Mr_eldor
God formiddag frå Sogn. Då er ein snart komen i mål med det som skulle gjerast på kontoret idag, og det er etterkvart på tide og setje kursen mot Haukåsen. Får sjå om eg óg klarar å svi av nokon kroner på SAS MC i løpet av helga. Det er no lagt inn på Vipps og eg tenkte å få betalt ut nokon kontant-julegåver litt før tida. Ellers snakkast vel nokon av oss på austlandet etterkvart. Ha ein fin dag!
God natt fra Sheraton Waikiki avdeling Rum Fire. Det jeg lurer mest på er om 30p/100kr gjelder fra 9/11 norsk tid eller amerikansk. Mulig jeg har gått på en smell hvis det gjelder lokal tid..
God dag godtfolk. Den store julebordshelga er rundt hjørnet. Jobben i kveld og kremen, Insideflyer, i morra. Og hva gjør jeg? Matteeksamen på mandag, så jeg murer meg inne!
God ettermiddag godtfolk! Her er man godt på plass i baren på Vigra og ser frem til en helg i Oslo sammen med en god gjeng! Gleder meg kjenner jeg!
God fredag fra Trondheim, Noen mener fredagen er siste frist for å ta helg, undertegnende har intet annet valg en å gi full gass frem mot neste fredag og den lange ferien. En god variasjon av fag fra finans til digital etterforskning skal spikres i løpet av de neste syv dagene, så kan jeg slå fast at jeg er 9/10 siv.ing. og bare en liten sjarmøretappe står igjen. Ønsker alle formuster en god helg, samt en ekstra god helg til dere som er på julebordet.
God fredag! Helgefreden har senket seg (sett i et jobbperspektiv). Nå venter det julegaveshopping i byen. Hyggelig!