Då var den ute, og eg har ikkje fått sett på prisene endå, men det var før en eg trudde 6200 kr i plus til LAX er ok. Har ikkje sett på andre plasser
Forøvrig 5679 t/r i plus til miami på noen tilfeldige datoer, og det gir deg 12000 poeng (+ gullbonus = 15000 grunnpoeng).
Eg kan dele den fritt på epost, så dette må vel vera greit? Er jo ganske internt, sjølv om me synes dette er det mest vanlige i verda!
Tanken var å ikke ha det på et forum hele verden kan se, men i et underforum hvor kun innloggede medlemmer kan se Det var vel derfor tidligere F&F-tilbud ligger i Testforumet
Jeg får lese Testforumet uten å være innlogget her, så virker ikke å være store forskjellen? Uansett så har SAS sendt ut epost til alle EBD-er med oppfordring om å dele tilbudet med «family and friends», så vil tro de har tatt med i beregningen at koden legges ut offentlig.
Hos SAS står det: YOU MAY SHARE THE OFFER WITH YOUR FRIENDS AND FAMILY, BUT NOT VIA PUBLIC CHANNELS. For example, sharing the offer with your friends and family via Facebook or Instagram is allowed, but not by using a public Facebook or Instagram site or other open forums. (Men når alle forum er åpne så er det jo ingen alternativ her). Hadde kanskje vært en ide om lukkede forum også var mulig, selv om det meste/alt tåler dagens lys...
Ja da.. var det ikke slik at testforum ikke var indekserbart av google? Eller var det bare fordi man kunne ha varsler påskrudd når det kom supertilbud? Anywho.. det viktigste er at vi har linken
bra time'ing med helgens doble poeng-kampanje! satse på at det fremdeles er noen gode priser igjen til helgen