Fungerer ikke å taste inn eb nummer på telefonen, så havner bakerst i køen på kundeservice?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 22. juli 2016.

  1. edstro

    edstro Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

    Prøvd å få tak i SAS hele dag men når jeg har tastet eb nummer sier stemmen: vi oppfattet ikke dittt eurobonusnummer.

    Jeg prøver igjen og igjen, uten hell. Ender så til slutt å bare stille meg i kø og kommer aldri igjennom. Siste halvtimen har hvert hele tiden: "din plass i køen er to".

    Hvorfor behandler de kundene sine slik som dette?
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    482
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde same problem i går, også når eg prøvde det svenske nr. "Vi kunne ikke oppfatte..." "Vi har ikke mottatt et gyldig valg..." Trudde eg hadde knota med mobilen, så prøvde fasttlf også. Gav opp, ringde opp igjen og var ferdig med både køen og samtalen etter 7 min (omtrent halvparten av tida eg brukte på å prøve forskjellige telefonar :)).

    Tvilar på det er med forsett. Plutselig er det nokon som finn ledninga nokon annan har snubla i, og som pluggar i kontakta igjen.
     
  3. Pingus

    Pingus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Samme erfaring fra Spania; skjedd flere ganger, byttet operatør og null problem.
     

Del denne siden