Gått over på vatn no. «We are still fueling» seier faulein som skal geleide meg ned til det ho omtalar som limousinen.
Det er noe herlig norsk i den setningen. riktig nok skal det drikkes med begge hender. Men, det kan jo bli tur og en aktiv livsstil også. Har du med kvik lunch på turen til baren?
Kan du gjøre meg en tjeneste? Finn passende Fraulein og spør om en fargerik elektrisk Porsche ut til flyet?
Anstandsdama mi seier «We are still preparing the plane for boarding», so då vert det litt meir vatn og litt meir venting.
Her var absolutt alt svart. Skysskaren hadde nokre grøne detaljar, men elles var både bilar, skysskarar, kle, briller, personalets hårfarge og alt anna svart.
Då er vi komne om bord. Sju stykker i F. Siste setet er øydelagt, men eg lir ingen nød her i 2K. Dei seier turen vil ta 7t39min.
Så gøy at to sunnfjordinger har skaffa seg eller skal på tur da! Booking med Lufthansa, Turkish og Austrian gikk nettopp gjennom! Blir Oslo-München-Istanbul-Miami også fra Chicago til Wien også Oslo tilbake! Du må ha masse god tur til Statene i første klasse! Gleder meg til å høre om det på ett mulig julebord kanskje?
Er ikke det en barnesang også ? "Første tur i første klasse - det er vi som står her nå - vi skal gasse oss en masse - med kaviar og champis å"
Det er noen steder østover i verden hvor jeg ikke tror jeg ville anbefalt å tatt på de buksene der ved ankomst
Jau, eg fekk det til til slutt.Måtte ha hjelp for å få det til. Er noko tull med LHwifi i kombinasjon med Safari. Vi nærmar oss Boston. Har fått servert eit herremåltid med kaviar, blomkålsuppe, indrefilet av kalv, ost og sjokoladekake. Deretter vart det nokre timar med søvn. No er eg vakna. Litt trang i hjelmen. Det vart champagne til alle rettane. I rikt monn. LH held seg til LPGC i lufta og. Bilder kjem seinare, når nettet går litt raskare.
Jau, eg fekk det til til slutt.Måtte ha hjelp for å få det til. Er noko tull med LHwifi i kombinasjon med Safari. Vi nærmar oss Boston. Har fått servert eit herremåltid med kaviar, blomkålsuppe, indrefilet av kalv, ost og sjokoladekake. Deretter vart det nokre timar med søvn. No er eg vakna. Litt trang i hjelmen. Det vart champagne til alle rettane. I rikt monn. LH held seg til LPGC både i lufta og på bakken. Noko som var mindre bra var immigration i Boston. Trur vi brukte nærare tre timar. ESTA + VISA køen vart til tider ekspedert av berre ein person, og køen vaks langt ut av det opplina området. Eg kom meg til slutt igjennom, og deretter i ein taxi og til hotellet. No skal eg planlegge litt for morgondagen og få meg ei god natts søvn!
God morgon frå North 26 Restaurant and Bar. Det gjorde seg med ei lang og god natts søvn etter å ha brukt ein heil kveld på å stå i kø. Når frukosten er innteken skal eg ut og vase litt i Boston sine gater og sjå ynse historiske plassar før eg skal attende til hotellet og lade telefonen før eg skal på ein times city tour. Solid frukost her. Skikkelig god. Kan anbefalast til andre som reiser hit!