Då var eg attende på europeisk jord. Har fått meg frukost. Det vart brødskjeve med laks og avokado. No skal eg sovne nokre timar, før det vert lunch.
Fint kvilerom. Omlag som på FCT på FRA. Biletet er forresten teke etter at eg hadde redd opp senga igjen. Heilt sant…
Flighten over frå BOS var veldig fin. Alltid kjekt å fly A380. Setet var stort sett det same som på A340’en over, men hadde skap i staden for tradisjonell bagasjehylle. Elles virka det som om alt var litt nyare og mindre slitt enn på A340, med nokre mindre modifikasjonar. Det vart laksetartar som amouse bouche (eller kva f… det heiter), kaviar til forrett, hummersuppe til hovudrett og ostekake til dessert, etterfulgt av nokre konfektbetar. Underhaldninga på turen var som den andre vegen fjernsynsserien «1923». Eg la meg til å sove etter maten og vart vekt opp omlag ein halv time før landing. Eg stod over frukosten.
Toaletta for F i A380 var heilt enorme. Ein kunne hatt bygdedans her inne. Bak denne her skjulte det seg noko Eit pissoar
Då har eg fått bada og dusja meg og er for nyvaska å rekne når sognepresten les juleevangeliet om to månaders tid. Eg har forflytta meg til restauranten og har tinga meg biff frå Uruguay. I resrauranten er det p.t. ingen andre reisande.
Biffen var nyyyydelig. Langt betre enn schnitzelen synst eg. Perfekt medium stekt. No går det i ymse smaksprøver frå desserten.
No har det kome litt fleire folk her, og vi er vel omlag på 1-1 forhold mellom tilsette og gjestar. Bartenderinna er flink å hjelpe meg med å hugse på væskebalansen.
Litt kvelds lyt ein ha. Det vart ein burger som var langt langt betre enn Polarisburgeren. Den vart konsumert saman med ein Paulaner Heffeweizen.
Klar for siste etappe. «Heim» til BGO. Blir «heimekontor» fram til lunch i morgon etterfulgt av diplomatoppdrag på det svenske konsulatet i Åsane før eg set kursen for Sunnfjord.
Då var eg komen inn døra heime. Akkurat i tide for å klemme madammen før eg måtte vidare i Teamsmøte. Morgonen og føremiddagen vart brukt på Comfort-hotellet på BGO der det var jobba litt. Takk for fylje. Oppsummering av turen kjem seinare.