God føremiddag frå Ekkerøy ved Varangerfjorden! Etter eit par veker på kraftig vind sørfrå og temperaturar rundt ti--femten blå, er det litt meir leveleg ute, sjølv om delar av fjorden har fryse fast på land: I morgon er sola tilbake over horisonten her. Livet kunne ha vore verre Ha ein fin laurdag, gode medforumistar!
God morgen fra Numedal. Et bilde som antagelig ikke gir hjemlengsel, men sola skinner og vi prøver snart skia likevel. Ha en frisk, og frisk, dag!
God formiddag (?) fra landet. Solen skinner, det er hvitt og fint ute. En nydelig vinterdag, med andre ord. Det er også så kaldt at vannet til gjestebadet har frosset.. Det viser seg at de som bodde her før har lagt rørene i en yttervegg som ikke er så godt isolert. Hell i uhell er at vi fant ut dette nå, rett før håndverkerne fyller huset. Da fikk de et oppdrag til. Varmen er skrudd på fullt, og så er det bare å vente på mildvær. Straks ut for å hente snøfreser som er bestilt, men ikke var klar forrige gang vi dro for å hente den. Så da blir det litt omsetning på kredittkortet også. Nyt helgen i finværet!
Formiddagstur opp til Vealøstårnet 500 m.o.h. Hadde med rumpebrett og sklei nedover igjen. Kjempegøy og frisk start på dagen i minus 17
Ja, selv jeg som ikke er rørlegger (eller spesielt handy) ville tenkt på det. Jeg tror det som vanlig dreier seg om et økonomisk spørsmål i gjerningsøyeblikket.
God ettermiddag fra Hytta Husleia. Nydelig dag ute, hockey og curling på isen. Sola tittet fram og hyggelig selskap Kvelden blir besøk til nærkontaktene og litt bobler Ha en herlig lørdag
God natt fra Oslo! Kvelden er i ferd med å bli avsluttet, i selskap med et glass Lagavulin. Flytørsten derimot, den forsøkes stillet ved å se på diverse YouTube-videoer med anmeldelser av turer i F og C. Du verden som jeg savner slike turer... Gi meg Dom P., gi meg Krug, servert noenog30000 fot over havet! Ah... Vi holder ut. En dag, en dag er vi tilbake!