God dagen godtfolk Har en kompis med kråkekort som jeg kan få Diamant av. Vil det lage noen utfordringer for Lifetime Gold? Er inne i det 10ende året nå og kommer til å oppnå Gull med poeng. Vil nødig tulle til noe slik at jeg ikke oppnår Lifetime Gold
Bare fordi tråden passer fint for å spørre om det: Kan Pandion gi bort både Diamant + Gull + Sølv? Diamant kortet har da sikkert vanlig soft landing slik at man er *G i opptil tre år pluss graceperiode? Er det da riktig forstått at Pandion kan utstyre en storfamilie med *G om man timer det riktig?
Nei, vi kan bort ett diamant og ett gull. Disse personene som får kan ikke gi bort noe videre selv om de får høyere status. Vet dette fordi jeg gav muttern diamant i fjor og hun fikk ikke gi bort gull til fattern.
Takk for svar! Men du har misforstått meg litt. Jeg er veldig klart over at gave-diamant/-gull ikke kan gi bort flere kort. Det er vel det samme som med oss Diamanter. Men jeg tenker når du som EBP kan gi bort 1xEBD (3 ar *G) og 1xEBG (2 år *G), så har man jo likevel mulighet å forsyne ganske mange personer som alltid har minst gull.
Ja da misforstod jeg. Jeg trodde også det var slik at gaver falt rett ned på basic og ikke hadde grace nedgradering til gull etter ett år.
Nei det vet jeg ikke om gave har soft landing. Men jeg antar at det ikke er noe forskjell ifht. vanlig opptjent EBG/EBD?