Jeg er i dag på min siste dag som diamant (siste dag i graceperioden), og har fortsatt et gullkort igjen å gi bort. Jeg har sendt invitasjon til min kjære mor som skal få dette gullkortet, men oppdaget nettopp at hennes periode tilfeldigvis starter 1. september. Altså, hvis hun godtar invitasjonen i dag, får hun da bare ett år + én dag som EBG. Det jeg lurer på, er om noen har erfaring med akkurat denne situasjonen, og hva som skjer hvis hun venter med å akseptere invitasjonen til etter midnatt? Vil vi da risikere at invitasjonen ble akseptert for sent, fordi min periode som EBD er over? Eller holder det at invitasjonen ble sendt mens jeg fremdeles var EBD? Dette har potensielt meget stor betydning, ettersom det står mellom 12 måneder eller 24 måneder som EBG for min mor..
Hei Jeg er veldig interessert i et gullkort om du fortsatt har et til gode. Min periode begynte 1.april og jeg lengter veldig etter gullkort igjen nå som jeg reiser en del igjen.. Reiser desverre ikke nok til å opptjene gullkort alene. Står at jeg er "nytt" medlem her pga jeg poster lite. Men jeg har vært medlem her siden 2016 som profilen min viser. Send meg gjerne direktemelding