Har igjen en av 4 årlige suite upgrades hos Hyatt. Gis bort gratis! Kan brukes på opphold opptil 7 netter. Det må være ledig standardsuite. Du får i tillegg diamond benefits som lounge etc. Staycredit postes på min konto. Må bo innen utløpet av februar.
jeg har en bestilling 27-31. jan - men det er bestilt gjennom expedia. regner med det blir vanskelig å få oppgradert?
Skal 4 netter til Tokyo nå i feb. Hvordan funker dette? Får man bekreftet oppgradering ved bestilling så kan jeg være interessert.
Skal bo på Hyatt Grand i San Fransisco mellom 10-12 februar. Har bestillt via hotels.com men har gratis avbestilling. Er det slik at jeg da må avbestille via hotels.com og bestille via hyatt sine sider hvis jeg er så heldig og får oppgraderingen?
Hei. Takk for tilbudet. Nå viser det seg at 1 til skal være med som hoppet på idag, så da beholder jeg hotellet vi har allerede. Sorry tregt svar.
Som nevnt over må suiteoppgarderingen forbrukes innen utløp av februar. Men fra 1. mars endres Hyatts program og da går jeg fra diamond til globalist, hvor en av forbedringene er at du skal få beste ledige rom inkl standard suite uansett. Med andre or om det er ledige standardsuiter å booke som man kan sjekke selv så får man dette ved innsjekk.
Ja. Det er riktig. Men litt ugunstig å bruke for kun 2 netter og tidlig i året, samt på billig hotell, når man uansett har krav på ledig suite. Men send gjerne en PM.
Har en til som må brukes denne måneden. Førstemann til mølla. Kan brukes fra 1 til 7 netter. Bedre med en natt enn at den går ut på dato.
Hva hvis oppholdet går utenfor feb? Skal til Manila og jeg ser de har Hyatt City of Dreams, jeg reiser 28feb-2mars.. vil dette oppholdet komme innenfor?
Ikke bo i Sha Tin. Det er jo langt utpå bøgda og du kommer til å angre på det. TST bruker vanligvis å ligge bare noen få hundrelapper over