Gjensidige reiseforsikring gir tilgang til SmartDelay+

Tråd i 'Nyheter' startet av Baldrick, 28. juni 2023.

  1. sveggis

    sveggis Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Det er vel ikke helt utenkelig at det er nettopp dette som er forretningsmodellen til Smartdelay; effektiv formidling av leads til Airhelp? Jeg kan umulig tenke meg at Gjensidige og de andre som tilbyr denne tjenesten til sine kunder betaler spesielt mye for det, man kan jo tilogmed tenke seg at de faktisk får betalt av Smartdelay for å sluse kunder deres vei?
     
    themichael and stekus like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,123
    Likes mottatt:
    58,914
    Bonuspoeng:
    293
    Det har slått meg ja.
     
  3. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,251
    Likes mottatt:
    5,473
    Bonuspoeng:
    183
    Høres veldig sannsynlig ut. Man trenger ikke klikke ja på Airhelp, men design og UI fremstår som at du skal klikke der.

    K
     
    holmen and stekus like this.
  4. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,251
    Likes mottatt:
    5,473
    Bonuspoeng:
    183
    Test nummer to.

    Pushback seks minutter før oppsatt avgang, e-post fra Smartdelay minuttet senere der de konstaterer at flyet er i rute og ønsker meg god tur.

    K
     
    holmen liker dette
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,178
    Likes mottatt:
    8,084
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skulle gjerne klart meg uten den bekreftende e-posten på at flyet mitt er i rute, altså. Den synes jeg var irriterende.
     
    democomputer and holmen like this.
  6. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,337
    Likes mottatt:
    3,370
    Bonuspoeng:
    113
    Revolt tilbyr også smartdelay+ til sine premium og metal kunder, dog i en litt nedskalert versjon ift antall personer man kan ta med seg.
     
  8. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en forsinkelse, og de sendte meg en loungekupong istedenfor Paypal-utbetalingen som jeg ba om (står bekreftet i opprinnelig epost). Får se om kundeservice'n dems er verdt noe.
     
    petrate and democomputer like this.
  9. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    I dag tikket det inn en epost med at det skal bli fikset, og så kom det 40 euro inn på Paypal-kontoen. Fornøyd med responstiden mtp at det var helg.

    Spurte så om det blir fikset for de øvrige registreringene mine, og det skulle være i orden.
     
  10. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    214
    Bonuspoeng:
    43
    Trenger jeg Airhelp? Eller tikker pengene inn på konto av seg selv ved forsinkelse uansett?
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,123
    Likes mottatt:
    58,914
    Bonuspoeng:
    293
    Du trenger ikke AirHelp.
    Det er et innsalg, for at du skal gi fra deg jobben med å søke kompensasjon, dersom forsinkelsen blir lang nok til dette.
     
    democomputer liker dette
  12. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Sukk… Litt uheldig med nok en forsinkelse i dag, og til tross for tidligere lovnad har jeg nok en gang fått en loungekey istedenfor utbetaling.

    En gang kan skje, men to ganger begynner å bli mistenkelig. Er takknemlig for alt som er ‘gratis’, men om de ikke har lyst til å betale ut penger burde de kanskje aldri lagt det ut som mulighet.

    Forsinkelsen i dag er på en innenlandsflyvning i USA, så den kan AirHelp uansett ikke tjene på… Kan virkelig ikke se hvordan det blir lønnsomt i det lange løpet.
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,178
    Likes mottatt:
    8,084
    Bonuspoeng:
    183
    Funket som bare rakkeren det her. Fikk e-post like ved ny boarding, penger på PayPal-konto umiddelbart. 80 EUR rikere og vi skulle bare ha en kort natt på flyplasshotell uansett, så en forsinkelse som var helt i grenseland utgjorde ikke allverdens forskjell.

    Hittil veldig happy med tjenesten!
     
    Sonictravel, Baldrick, holmen and 2 others like this.
  14. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,251
    Likes mottatt:
    5,473
    Bonuspoeng:
    183
    Melding fra Smartdelay og penger på konto ver første indikasjon på forsinkelsen. Noen minutter senere tikket det inn i app og på skjermer. Var ikke mer enn en halvtime heller, så her var de generøse:)

    K
     
    Henrik and holmen like this.
  15. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som vet hvilken kode de trenger for å registrere på Smartdelay? Prøvde med nummer på reiseforsikring, men det var det ikke.
     
  16. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,159
    Likes mottatt:
    1,898
    Bonuspoeng:
    113
    Kun Gjensidige
     
  17. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har Gjensidige reise Pluss, men vet ikke hvilken kode Smartdelay trenger for å registrere meg som bruker hos dem.
     
  18. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,159
    Likes mottatt:
    1,898
    Bonuspoeng:
    113
    Koden er Gjensidige :)
     
    Skyline, Grooo and Hanen like this.
  19. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Det var det, hvorfor visste jeg ikke det :p
     
  20. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,159
    Likes mottatt:
    1,898
    Bonuspoeng:
    113
    Tegnet en ekstra Gjensidige reiseforsikring for dette tilbudet, og nå tikket første 40€ inn få minutt etter at KLM offisielt forlenget forsinkelsen fra 55 min til 1:20t.

    Bra tjeneste, blir spennende om den fortsetter.
     
    petrate and Baldrick like this.

Del denne siden