Samme problem her, ringte og snakket med en hyggelig dame, sendte så Mail til [email protected] med info, svar etter mindre enn et min, må ta kontakt om forsinket for manuel behandling. Er et kjent problem for Gjensidige kunder.
Som @Sonictravel nevner [email protected], fikk dette svaret etter vel 20min: Takk for din henvendelse. Det ser ut som det er en teknisk feil i systemet som gjør at du ikke får registrert reisen en viss tid før avreise. Gi oss beskjed dersom flyet ditt var forsinket med mer enn 60 minutter, så skal vi forsøke å finne en løsning. Ha en fin dag og God Tur!
Sjekkes reisene man legger inn i SmartDelay i ettertid opp mot et slags passasjerregister? Hvordan ettergås om man faktisk fløy?
Det er ingenting i vilkårene som tilsier at SmartDelay har tilgang til passasjerlister. De får informasjonen du selv oppgir i tillegg til flydata fra Flightstats. Greit å være nysgjerrig, men svaret på spørsmålet kan kanskje inspirere noen til å registrere flygninger uten å reise. Husk at dette er en forsikring og fiktive krav kan føre til anmeldelse og oppsigelse av alle forsikringene dine.
Såklart, men det er jo nyttig informasjon å vite om man må huske å slette registreringer for reiser man endrer/kansellerer eller om man ikke trenger å bekymre seg for det siden man uansett ikke får noe utbetalt hvis man ikke reiser
Jeg har «testet» dette når jeg glemte å oppdatere smartdelay etter endring av billett med diamantfordelen. Fikk den vanlige e-posten om avgang på tid når min egentlige flight skulle gå. Men har altså ikke testet det med en flight som faktisk ble forsinket, men ble litt nysgjerrig da det fort kan bli endringer i siste liten uten å rekke å tenke på smartdelay. K
Tenkte å legge inn et par flighter nå, men får denne (selv med riktig kode). Flere som opplever det samme?
Fikk denne på OS15 VIE-BKK neste år og tilhørende returflight. Dette er en sesongrute som ikke går akkurat nå, så mulig den ikke er inne i systemene til Smartdelay enda. Er så lenge til at jeg ikke har giddet å stresse med det
Samme her. Tror det samme skjedde en gang før, da ble det i orden etter noen dager. Feilen nå er at vi ikke kommer så langt at vi får begynt å legge inn noen flighter i det hele tatt.
Nei. Dette betyr at du ikke kunne logge inn fra start. Kreves kun en kode for å bekrefte at du kvalifiserer for tjenesten, men her har du skrevet feil (eller kvalifiserer ikke)
Interessant å svare "nei" på spørsmålet om det er flere som opplever det samme, når en annen akkurat har skrevet at han har samme problemet.. Men, heldigvis var det noen andre som hadde den faktiske løsningen på problemet.
Alvorlig i-landsproblem, jeg trenger jo ikke mail fra smartdelay om at flyet jeg allerede sitter på er i rute, er det mulig å velge bort denne mailen?