Med hvilket forsikringsselskap? Gouda har fortsatt mulighet for å be om alltid-PayPal-utbetaling ihvertfall.
Høres bra ut! Hvor finner du valget? Det er jo minimalt med valgmuligheter når man setter opp en flight i Smartdelay.
Etter man har lagt inn flightnummer(e) og trykket fortsett får man valget mellom PayPal og Loungekey.
Takk for detaljene! Veldig nice å få den muligheten. Samme valgmeny dukker ikke opp hvis man "logger på" (er jo bare en hemmelig frase) med Fremtind i starten av registreringen av flight.
Gjensidige. De har nå fjernet muligheten for PayPal, bortsett fra når det ikke er lounge på flyplassen (eller noe sånt).
Sannsynligvis. Ser ut til at en etter en har fjernet muligheten. Det var nok ikke helt gjennomtenkt, det der.. For mye utbetalinger tipper jeg.
Jeg har Gjensidige reiseforsikring gjennom jobben og finner nå ingen kode for registrering på Smartdelay+. Regner med det er nok en "forbedring"
Høres dessverre ut som om det ikke lenger er noe poeng å registrer flights (har gjensidige) om man flyr med status eller billetter som alt har lounge, eller er det noe jeg har misset?
Nja. Hvis flyet er forsinket får man en lounge voucher som er gyldig 3 måneder, så hvis man har planer om å fly uten status ved en annen anledning kan der være verdt å registrere. Men helt klart, ikke samme verdi som 40euro, men kanskje greit å ha en vane, man får jo fortsatt penger hvis man flyr fra mange norske flyplasser...
Er voucheren som utstedes knyttet mot en spesifikk lounge/person? Hvis ikke: Her må det vel være et marked for å "gi" den bort til noen som feks flyr fra BGO eller annen flyplass uten SAS-lounge.
Det er i smartdelay FAQ angitt at loungekey voucher er individuell og navn på boardingkort må matche for å få tilgang.
Snakket med Gjensidige på telefon nå og Smartdelay+ gjennom arbeidsgiver gjelder for private reiser, så det ordnet seg med kode
Sier du at Smartdelay gjelder for private reiser dekket av jobbens reiseforsikring? Isåfall gode nyheter men jeg tror kundebehandleren i Gjensidige misforstår. Det står svart på hvitt på gjensidige.no hvilke reiseforsikringer som har smartdelay inkludert og reiseforsikringene man har via arbeidsgiver er ikke nevnt. Når jeg leser vilkårene i avsnittet som omhandler ferie og fritidsreiser er ikke smartdelay eller tjenester som sorterer under dette nevnt med ett ord. Men det er jo bare å prøve å legge det inn og se hva som skjer
Vår forrige leverandør av reiseforsikring på jobb var Gjensidige, og våre vilkår var ikke identiske med de som er listet for bedriftsforsikring på nettsiden, så det trenger ikke bety noe