Helt ny tråd hvor vi kan tilby å gjeste inn på lounger for de som kunne trenge det eller noen som kanskje vil prøve en annen lounge enn de vanligvis bruker. Jeg starter med dagens; LH863 OSL-FRA(FCL A ankomst) LH948 FRA-MAN(FCT avgang) PM som gjelder om noen vil med
Jeg fortsetter på denne selv; 14MAY2025 BA1399 MAN-LHR, (OW lounge avgang) BA766 LHR-OSL(T3, QF, AA, BA & CX first) PM for kontakt
Derfor jeg nevner flightnummer, man må være på samme flight minst en vei. Er vel samme på SK og tom OW nå
Har gratis gjest alltid på OSL premium, neste gang: Tirsdag 27 mai antagelig fra ca 16, og 29 mai fra ca 09. Begge er usikre og kan bli flyttet. Du kan fly med hvilket selskap du vil. Det eneste de trenger å se i loungen er et boarding pass til destinasjon utenlands.
Mandag 2. juni LX 1211 OSL - ZRH 13:55-16:20 Mistet tilgang etter at statusmatch gikk ut hos *A, men tar gjerne en tur innom loungen om noen har plass til en ekstra på samme flight
Mandag 09juni; LH863, OSL-FRA(SAS Gullstue avgang/FCL ankomst) SQ325, FRA-SIN(Diverse *G avgang) SQ964, SIN-CGK(regner med diverse SQ lounger)
Mandag 9 juni: LHR T3, Cathay Pacific (aka beste lounge på LHR). Du må fly med OneWorld for inngang. Er der fra rundt 7pm.