Glad lørdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Kaffe og aviser før det blir en treningsøkt på tidlige formiddag. Ha en sprek og fin lørdag du også!
     
  2. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra DXB! Frokost skal snart inntas i Executive loungen i 42 etg, før det blir en rolig dag på hotellets egen strand på Jumeirah beach! Ha en flott dag! :)
     
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra DXB, var ute og gikk i går kveld (jeg har jo tatt i bruk kveldene veldig mye her pga heten), i det som viste seg å være Little India.Flytter over til Radisson Royal i dag til i morgen. Det var ikke noe problem å booke om billetten i går, det tok bare eh litt tid. Staff ticket-kontoret er jo stengt på fredager, men de strakk seg langt og gikk litt utover sine fullmakter for å få fiksa det. Får vel ta en dusj og bevandre meg i retning frokost.
     
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gullstuen på OSL.
    Her er det reise til SFO på programmet i dag.
     
    EB and Herlov like this.
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Skulle egentlig reise til London i dag, på tidenes matmesse, men reiser heller til.... hehe... Oslo.... i et møte... i morgen... Litt irriterende siden det er lenge siden jeg har vært i London, men skal prøve å skvise inn en londontur om noen uker i stedet for.

    Ellers har jeg nettopp hjulpet poden med å skrive handleliste... Mamma er grei å ha selv om man har flyttet hjemmenfra! :-D

    Xxx.
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,

    Planen om att vila idag gick åt helvete. Skall tydligen agera barnvakt för två unga damer i kväll. Därmed är det bara att komma igång med dagens göromål. Ha en flott lördag!
     
    Fnate liker dette
  7. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morning.

    Etter all moroa i Dubai skal jeg nå en fin og meget rolig lørdag. Tror jeg.
    Men fikk utrolig lyst til å reise til SFO, så det er ikke umulig at jeg booker en tur dit i november.

    Kos dere!
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag!

    Jeg er godt inne i rutina igjen etter Dubai-turen. Dagens treningsøkt er unnagjort og nå blir det lunsj på O'Leary's med en god kompis. Hovedturen for sommerferien 2015 er også på plass etter at jeg fant en veldig god pris på OSL-ZRH-LAX med Swiss i C. 1 time connection hver vei blir gøy, men det finnes vel verre ting enn å få noen ekstra timer i Zurich.
     
    John in The Tower and PettR like this.
  9. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tiggerstaden. Ikke stort som skjer, bortsett fra en tur på Rimi nede i gata her.
    Og skal man drive med noe enda mere fornuftig, må en se om bookingfingeren fungerer enda..
    Ha en bedre nest siste dag i uka!
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag!
    Det ble en fredelig kveld i heimen i går hvor jeg klarte å kverke 3 deilige øller. Deretter en laaaang natts søvn. Var deeeeeilig å hente seg litt inn etter en uke med relativt moderat med søvn.
    Regnet pøser ned ute i dag, moder'n vil hente unga om en times tid og det betyr deilig alenetid noen timer. Slettes ikke feil. I kveld skal jeg på middag til en kamerat, og har lovet å slå sammen en aldri så liten sauce bernaise. Easy peasy! Blir nok en del gode saker i glasset ja.

    Så får heller søndagen bli en dag i hangoverens tegn.... Den tid - den sorg!

    God helg!
     
    Fnate liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Lillestrøm.

    Strålende vær ute, og en deilig fridag. Dette skal virkelig nytes, siden de neste ukene blir hektiske. Får riste frem sykkelen og slaffe en runde rundt i bygda tenker jeg. Så blir det middag hos opphavet og litt partai etterpå.

    Ha en fin dag
     
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Sørvestlandet, her har himmelens sluser åpnet seg og alt er grått og trist utendørs.
    Det var deilig å være hjemme igjen men skulle gjerne vert på tur igjen også.
    Madammen og ungene er nå på handel, så jeg har tatt kampen opp mot en av de sorte hjemmelagde soldatene fra øl lageret.
    God helg ;)
     

Del denne siden