Glad lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 31. okt 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Etter en uke på farten - fra scene til scene så er det helt fint å være hjemme igjen. Det betyr som alltid på en lørdag morgen - trening. Ha en sprek lørdag du også.
     
    Bjoern In America liker dette
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ball-lørdag.
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Sørlandet!
    Planen er å stikke innom Expert for å se om DNB Mastercard rabatten på 20% i dag fører til noe gøy. Ellers blir det vel sofa-fotball og mulig booking av dagstur til KEF. 45 min på Island er i korteste laget, selv for meg :)
    Ha en fin dag, med eller uten lange baller ;)
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God "morgen" fra hovedstaden! Snart ferdig med frokosten på Mathallen :D Vårruller, lam, kamskjell og tunfisk + 2 pils og 6 glass med bobler på Atelier. Snart hjem å sove ut/slappe av gårsdagens faenskap :cool:
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen!
    Her er man ferdig med brunchen. Omelett, bacon og stekte poteter samt ferske rundstykker er aldri feil.

    I dag er det halloween fest med junior på skolen hans. Deretter skal far feire Hallo Vin hjemme. Besøk får jeg visst også. Alltid hyggelig å ha noen å dele en flaske eller tre med...

    Nå tror jeg at jeg tar meg en liten lur.....
     
    Misterix liker dette
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Trondheim. En stykk fornøyd turbulensjeger bak dette tastaturet, kom flyvende inn fra vest når vinden valgte å spille oss et lite puss og skifte retning, avbrutt landing og brukbart med uroligheter i det vi skifter retning og lander fra øst.
     
    SASlovah4evah liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    G'aften fra Olja!

    Etter å ha logget inn på facebook så er det vel ikke mye tvil om at det er Halloween-feiring på gang både her og der, både blant store og små. Personlig så kan jeg styre min begeistring for dette, men sikkert kjekt for kidsa!
    Her ute er biffen og desserten fortært og siden kveldens Bingo er kansellert så blir det nok en tidlig kveld her. Trøtt som ei strømpe så da kan man vel like godt få sovet noen timer før neste skift. Men først en runde innom ExpertFlyer for å sjekke status på antall ledige seter i Biz til New York som nå nærmer seg med stormskritt. Håper OT'en slår til slik at jeg får vise kameraten min hvordan man ikke flyr charter ;)
     
    tommy777 liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Chicago!

    Her er det Halloween for alle penga med gresskarkjør på høyt nivå. Fruen er på ett med biffknivene.

    Satser på litt nedetid frem til dørklokken begynner å ringe
     
  9. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Alta! Sannsynligheten for dårlig vær avlyste turen til landsstedet, ble hjemmehelg med høstrydding. To år sia vi kjøpte, så da var det vel på tide å få system i de siste eskene som har opptatt det ene soverommet. :oops: Siden vi ble hjemme måtte snop handles inn, og det har vært en liten strøm av små monstre. Nå er det derimot hallo vin, her og!

    Ha en fortsatt god kveld! :)
     
  10. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Kan nok ikke skrive opp dette tilfellet som severe, men sidevinden tok et godt tak når vi gikk rundt. Men kan ikke nekte på at Trondheim har levert mye ruskevær gjennom tidene.

    Slenger bare med et lite utklipp fra Flight Radar, god stemning på SK366.

    godstemning.png

    God tur i morgen!
     

Del denne siden