Glad onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Nå skal kofferten pakkes før det blir møter i Skien og Larvik. I ettermiddag forfly(tt)es jeg til København og et par dager på det danske kontoret. Ha en flott onsdag!
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London.. Brasiliansk BBQ etterfulgt av drinker med en norsk venn igår. Hodepinen har meldt seg, men ellers klar for en dag med jobb. Tror jeg tar en brus...

    Ha en bra dag, men vi skal ikke overdrive heller :)
     
    Last edited: 08. okt 2014
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från strax norr om den Svenska huvudstaden aka Frösundavik,
    Det är mörkt och det regnar ute men det gör egentligen ingenting då jag har tillräckligt att göra för att ens tänka på att gå utanför kontoret idag.
    Bonusfebers.se kommer med sitt första nyhetsbrev om 53 minuter också, wunderbar!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Det er på slike dager jeg er glad for at jeg jobber innendørs.
    Her har alle sluser vært åpne siden i går kveld. Kan det være syndefloden??

    Ellers er jeg bare glad for at jeg endelig fant en metode for å få varmt vann i dusjen i dag morges. Var sååååå lei av kaldt vann....
    upload_2014-10-8_9-23-9.png
     
    EB and AndersB like this.
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en litt grå dag i Bergen.
    I dag kommer poden hjem for første gang siden han flyttet og mor skal lage entrecote sousvide (i tillegg til en haug med andre matretter som skal avfotograferes i morgen). Og midt i alt stresset kjenner jeg at det rykker KRAFTIG i reisefoten... Kanskje jeg kan få til en uke i Athen... og noen dager i London? :-D

    Xxx.
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra et skyfritt TOS, dog blir det kaldere og kaldere, men oppe i 5 grader nå.
    [​IMG]
    Prosjektoppfølging i disse dager, og må ta en titt på statsbudsjettet for å se hvor mye Copernicus-programmet har fått.

    Have a nice one!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag! En veldig god onsdag, må jeg kunne si. I går ble kontrakt for ny jobb undertegnet, og jeg ser frem til å begynne allerede i neste uke. Fint med noe inntektsbringende ved siden av studiene.

    Nå: Litt glaning i pensumbøkene :)

    Ha en finfin onsdag!
     
    PCR liker dette
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Og der har Høyre skuffet fundamentalt ved å velge at Norge ikke skal være med på Copernicus-programmet. http://romsenter.no/Aktuelt/Siste-nytt/Et-skuffende-rombudsjett. Monica Meland bør ta sin hatt og gå.

    Ha en mer oppløftende dag, spesielt hvis du er gjennomsnittlig blant de ti rikeste og får kuttet din formueskatt med 12.5 MNOK. ;)
     
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Beijing... Hardt å være tilbake etter en fin uke i Europa. Er meldt veldig dårlig luft her de neste dagene... Får begynne å bruke maske... :(
     
    PettR and Darkcho like this.
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad onsdag fra Riga! Sitter i workshop og nå holder de på med masse teknisk som er WAY over mitt nivå. Så de får finne ut av det, så får jeg et executive summary i ettertid...
    Hatt hyggelig lunsj med kollega også, ute av huset så vi fikk skravlet uforstyrret. Hyggelig med en oppdatering på hverandres liv og levnet innimellom.
    Bærer hjem allerede i kveld, så det ble en kort tur til Latvia denne gangen.
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ayayayay ... da var man i gang med dagens arbeide .. Fortsatt litt sår etter gårsdagens doble rotfylling, men bordet er fyllt med go'dop så det skal nok gå bra. Tra-la-la-la-la!
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Need I say more?
    [​IMG]
     
    PettR, PCR and Islending like this.

Del denne siden