God morgen fra hovedstaden. Nå skal kofferten pakkes før det blir møter i Skien og Larvik. I ettermiddag forfly(tt)es jeg til København og et par dager på det danske kontoret. Ha en flott onsdag!
God morgen fra London.. Brasiliansk BBQ etterfulgt av drinker med en norsk venn igår. Hodepinen har meldt seg, men ellers klar for en dag med jobb. Tror jeg tar en brus... Ha en bra dag, men vi skal ikke overdrive heller
God morgon från strax norr om den Svenska huvudstaden aka Frösundavik, Det är mörkt och det regnar ute men det gör egentligen ingenting då jag har tillräckligt att göra för att ens tänka på att gå utanför kontoret idag. Bonusfebers.se kommer med sitt första nyhetsbrev om 53 minuter också, wunderbar!
Det er på slike dager jeg er glad for at jeg jobber innendørs. Her har alle sluser vært åpne siden i går kveld. Kan det være syndefloden?? Ellers er jeg bare glad for at jeg endelig fant en metode for å få varmt vann i dusjen i dag morges. Var sååååå lei av kaldt vann....
God morgen fra en litt grå dag i Bergen. I dag kommer poden hjem for første gang siden han flyttet og mor skal lage entrecote sousvide (i tillegg til en haug med andre matretter som skal avfotograferes i morgen). Og midt i alt stresset kjenner jeg at det rykker KRAFTIG i reisefoten... Kanskje jeg kan få til en uke i Athen... og noen dager i London? :-D Xxx.
God morgen fra et skyfritt TOS, dog blir det kaldere og kaldere, men oppe i 5 grader nå. Prosjektoppfølging i disse dager, og må ta en titt på statsbudsjettet for å se hvor mye Copernicus-programmet har fått. Have a nice one!
God onsdag! En veldig god onsdag, må jeg kunne si. I går ble kontrakt for ny jobb undertegnet, og jeg ser frem til å begynne allerede i neste uke. Fint med noe inntektsbringende ved siden av studiene. Nå: Litt glaning i pensumbøkene Ha en finfin onsdag!
Og der har Høyre skuffet fundamentalt ved å velge at Norge ikke skal være med på Copernicus-programmet. http://romsenter.no/Aktuelt/Siste-nytt/Et-skuffende-rombudsjett. Monica Meland bør ta sin hatt og gå. Ha en mer oppløftende dag, spesielt hvis du er gjennomsnittlig blant de ti rikeste og får kuttet din formueskatt med 12.5 MNOK.
God kveld fra Beijing... Hardt å være tilbake etter en fin uke i Europa. Er meldt veldig dårlig luft her de neste dagene... Får begynne å bruke maske...
Glad onsdag fra Riga! Sitter i workshop og nå holder de på med masse teknisk som er WAY over mitt nivå. Så de får finne ut av det, så får jeg et executive summary i ettertid... Hatt hyggelig lunsj med kollega også, ute av huset så vi fikk skravlet uforstyrret. Hyggelig med en oppdatering på hverandres liv og levnet innimellom. Bærer hjem allerede i kveld, så det ble en kort tur til Latvia denne gangen.
Ayayayay ... da var man i gang med dagens arbeide .. Fortsatt litt sår etter gårsdagens doble rotfylling, men bordet er fyllt med go'dop så det skal nok gå bra. Tra-la-la-la-la!