Glad onsdag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 09. okt 2013.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Dubai. Veldig trivelig kveld på Madinat Jumeriah i går aften med SudCaravelle.

    I dag står møter med Emirates og deretter Etihad i Abu Dhabi, samt en middag der før Qantas i First venter i kl 0200 i natt til London. Veldig glad for at jeg har hotellrommet til i morgen så man kan slappe litt av etter en maratondag, men den nye First loungen til Emirates skal definitivt testes

    Ett lite dypp i bassenget står for tur før frokost. Ha en herrrrrlig dag
     
    Islending, GinTonic and Henning like this.
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra avdelig gull på Gardis! Siste gang som innsniker på en stund da jeg har mannet meg opp til min MR-debut mot gull. Har med løsnese for å ikke bli gjenkjent på returen.

    Finfin onsdag:)
     
    tommy777 liker dette
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Glad onsdag her også! Siste dag av langfri, blir faktisk litt godt å komme tilbake på jobb igjen :) 9 dager igjen til neste flyreise, uhu. Ha en fin dag!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Lunken onsdag her i sør!
    Begravelse først nå og foreldremøte på skolen til minsten i kveld. 2 ting på en dag som jeg ikke setter spesielt pris på å delta i.
    Fortjener nok en lottogevinst som plaster på såret.
    Må også ringe SAS i dag og få bekreftet at man er påmeldt 2x pluss før man går til booking av noen tulleturer.
    Happi dei!
     
    tommy777 liker dette
  5. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen. Lader opp til møte på jobben etterfulgt av en 10-timersvakt. Ønsker alle en roligere kveld. ;)

    Skjerpings! Du er jo straks EBG, send mail til [email protected] i stedet! :p
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God midtpådagen, også fra avdeling Gull på Gardermoen. Lunch, dvs frokost for meg er inntatt i form av tikamasala suppe og litt rød vin, skapet med djevelens ildvann er låst, så umulig å sjekke innholdet der. Nå er jeg mer enn klar for tur videre med TG955, du verden, livet er herlig.
    Ha en fin dag her og der på berget og ellers rundt omkring.
     
    Last edited: 09. okt 2013
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var nokså stygg med dem da jeg ikke fikk det tilbudet i posten, så tror heller jeg ringer, hehe.
    De kunne jo stryke registreringen om de så sammenhengen, hehe
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk et ganske raskt svar fra gullmailen om at både unge lovende og hennes mor er påmeldt på galskapen. :D

    God onsdag. Nok et møte venter i kveld. Tror det kan bli ganske ampert, ettersom et punkt på agendaen er en relativt betent sak i lokalmiljøet. Vi får sjååå.
    Ellers går hummerfiske ganske trått. 3 fisk er alt vi har klart å få i land siden vi startet for en uke siden. Dårlig med hummer gitt.. Ikke rart det koster 500,-/kg.

    Nuvel, ha en fortsatt finfin dag!
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Når du fisker får du fisk. Du må humre hvis du skal få hummer. :rolleyes:
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sitter og humrer litt av posten din, men jeg kan ikke se at jeg får noe napp, så jeg må vel komme meg ned i restaurangutangen.

    God morgen fra Jackson Hole. Ferien er over og det bærer ned til Denver for en nokså intens jobbehelg. Det er drit å dra herfra.

    Anders
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hæpp hæpp - livet smiler fordi det snart er langhelg :D
     
    tommy777 and Fnate like this.

Del denne siden